ברק כהן

כתבות אחרונות

 
רקפת רוסק עמינח בנק לאומי / צלם: בלומברג

"אם יירצח בנקאי יאשימו אותנו? זה הטריק הכי ישן בספר"

פעילי "באים לבנקאים" התעמתו עם מנכ"לית בנק לאומי בביהמ"ש עו"ד ברק כהן, העומד מאחורי יוזמת "באים לבנקאים" שרודפת בנקאים מחוץ לבתיהם ולמשרדיהם: "אנחנו באופן ברור נגד אלימות"

גור מגידו 18.06.2015
דני דנון / צלם: איל יצהר

צפו: תקרית בין דני דנון ובתו לבין עורך דין פעיל פוליטי

עו"ד ברק כהן נתקל ברחוב בח"כ דני דנון צועד עם בתו הקטנה ■ "את הילדה אתה מלמד לשנוא ערבים?", הוא שאל אותו ופנה גם לבתו: "את שונאת ערבים?"

אתר חדשות ערוץ 2 25.08.2014
עו"ד ברק כהן  / צלם: דור מלכה

עו"ד ברק כהן שנעצר עקב שיר מחאה נגד שוטר: "לא אפסיק"

עו"ד ברק כהן, פעיל חברתי, העלה לפייסבוק שיר מחאה על פעילותו של רכז מודיעין ממשטרת מוריה בירושלים נגד מפגינים ■ בעקבות זאת עצרה אותו המשטרה בחשד להעלבת עובד הציבור ■ כהן: "אני רשאי לבקר פעילות שלטונית"

חן מענית 24.06.2014

השיחה: צעירי מכון ויצמן מפזזים

איפה נחגג אירוע הבכורה של מועדון הידידים הצעירים של המוסד האקדמי? ■ איזה מועדון צרכנות השיק דורון ספיר, מנכ"ל Cal ודיינרס? ■ ולמי יורם גלובוס קורא כוכבים?

מיכל גלנטי 03.02.2014

"הישראלי אומר: יש איום איראני, אז לא אתעסק במשכורת שלי"

אנרכיה. חוק. פחד. אוטופיה. אליטיזם. עדתיות. פרזיטים. אקטיביסטים ■ עו"ד ברק כהן, מהפלג הקיצוני ביותר של המחאה, עורך חשבון נפש

דרור פויר 20.09.2012

"מוכנים לשבור את בית ז'בוטינסקי ובית חד"ש באותה מידה"

לפני שנה הצהיר עו"ד ברק כהן, מפעילי המחאה החברתית, בראיון ל"גלובס", כי "אם המחאה תיכשל היא תהפוך למהפכה של קליעים" ■ היום הוא אומר: "יצאתי מההפגנה עם אף שבור - ובמשטרה בוכים על זכוכית שנשברה בבנק הפועלים"

חן מענית 28.06.2012

"אם המהפכה תיכשל היא תהפוך למהפכה של קליעים"

עו"ד ברק כהן זנח את ענייני משרדו וכמעט לא זז מהמאהל ■ בראיון ל"גלובס" פורש סנגורם של עצורי ההפגנות משנה חברתית סדורה - וקורא לאהרן ברק ולמשפטנים בכירים להצטרף למהפכה

חן מענית 03.08.2011

   1234   

   נמצאו 55 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4