קפה קפה הוזילה 3 מוצרים - אך רווחיה כמעט לא ייפגעו: תמשיכו לשלם 58 ש' לארוחת בוקר ו-49 ש' לטוסט שעלויות חומרי הגלם בהם לא יותר מ-10 ש' ■ המשקאות ב-Take away הוזלו, אבל עדיין תשלמו 17 ש' על כוס שוקו בישיבה
המשקאות החמים ב-Take away יוזלו מ-11-12 שקל ל-8 שקלים ■ כריך חביתה, סלט ישראלי ופסטה נפוליטנה יוזלו מ-44 שקל ל-29 שקל גם בישיבה בבית-הקפה ■ רונן נמני, מבעלי הרשת: "אנו מקשיבים ללקוחות; בתי-קפה אינם מותרות"
ההוזלה תתבצע רק על תפריט "לקחת" ■ מחיר אספרסו וקפה שחור יעמוד על 7 שקלים במקום 8 שקלים, 3 סוגי כריכים יוזלו מ-19 שקל ל-18 שקל ■ באוקטובר האחרון, בעקבות השקת קופיקס, הוזילה ארומה ישראל את הקפוצ'ינו ב-27%
רועי ותמיר פרל חשודים כי העלימו ב-5 השנים האחרונות הכנסות של למעלה מ-2 מיליון שקל, תוך שימוש במגוון מניפולציות בחשבוניות של בתי-הקפה שבבעלותם
הרשת הטרייה תשיק עוד 5 סניפים ב-3 החודשים הקרובים ■ בקופיקס אומרים כי מיום הפתיחה נמכרו בשני סניפי הרשת 150 אלף פריטי מזון, מיצים וקפה
לרשות ההגבלים יהיה קשה לבסס את החשדות נגד רשתות הקפה
חדשות ערוץ 10 "שיגרה" שני תחקירנים עם מצלמה נסתרת, שהתקבלו לעבודה בקופיקס ■ קיבלו הוראה לא להשמיד את הכריכים שנשארו בסוף היום ולהציגם כ"טריים מהבוקר" ■ אבי כץ, קופיקס: "ידעתי שיחפשו אותי - הכול שקרים"
איגוד השיווק הישראלי: "המהפך שיצר כץ גרם לשינוי בשוק רשתות בתי-הקפה ועורר גל תגובות ואהדה ציבורית ותקשורתית שלא ניתן היה להתעלם ממנו"
צפו בווידאו: אפליקציית Cups מאפשרת למכורי הקפאין לרכוש מנוי חודשי - וליהנות מכוס קפה אחת ביום תמורת 99 שקל או קפה ללא הגבלה תמורת 169 שקל ■ המייסד: "קפה זה באמת מצרך יומיומי. זה תחום עם המון עניין וכסף"
הרשל'ה וייס, שביקר בסניף השני של קופקיס שנחנך השבוע: "זה בזול ועם אותו טעם של הביוקר" ■ המייסד אבי כץ: נעבור לרווחיות באמצע 2014
הדיון, בהשתתפות יזם קופיקס אבי כץ ובעלי רשתות הקפה הארציות, יתקיים על רקע בדיקת הממונה על ההגבלים העסקיים לגבי תיאום מחירים לכאורה בשוק
רשת קופיקס השיקה את הסניף השני שלה ברחוב קינג ג'ורג' בתל-אביב והכריזה כי תגיע לפריסה של 50 סניפים עד סוף 2014 - בתוך 14 חודשים
כוס קפה לאטה בבייג'ין עולה 4.43 דולר - שליש יותר מאשר בשיקגו, ארה"ב
(עדכון) - קופיקס השיקה סניף שני בת"א ■ פותחת חזית מול רולדין ותמכור סופגניות ב-5 שקלים: "אין ספק שרולדין יהיו ספק שלנו" ■ "נמכור גם מוצרים כמו שמפו, סבון, אפילו עיתונים; המחיר יישאר 5 שקלים לכל החיים"
קופיקס, שסחפה את הקהל הישראלי, המחישה את הכמיהה של הצרכן לאלטרנטיבות זולות ■ "גלובס" מסמן 3 רשתות שפועלות בצפון אמריקה ומציעות מותגי אופנה, ספורט והנעלה במחירים שהצרכן הישראלי רק יכול לחלום עליהם
קפה הוא לא קוטג', אבל הזעם הצרכני בעקבות סערת קופיקס מוכיח כי הרשת החדשה נגעה בסימבול חשוב בתרבות הצריכה ■ רשתות הקפה יכולות להקשיב לרגשות הצרכן או לא, אבל הן כבר לא יכולות לשבת על הגדר ולהקציף חלב
אופנההפניקס גמאטיוליםישראל במלחמהכרטיסי אשראימסעדותפוקסקניותקפהרשתות אופנה