החברים, היוהרה וסגנון החיים הם הגורמים העיקריים להשמנת גברים ■ ולמי שתוהה, לאשתך אין שום קשר לזה
אם לפני 20 שנה, גבר רצה אישה צעירה ויפה ואישה רצתה לעצמה גבר עשיר וחסון, היום מסתבר שאנחנו מחפשים בעיקר אופי טוב, כך לפי מחקר ■ למה אי אפשר לקבל את כל החבילה?
עצלנים, הידיעה הזאת בשבילכם: מדענים מאוסטרליה גילו דרך להגביר את מסת השריר בלי צורך להפעיל את השרירים, בעזרת פרוטאין שזכה לשם "הענק הירוק".
דמיינו עולם טוב יותר, עולם בו יש לכם המון כסף לבזבז על הדברים החשובים באמת: החל מהקפה, דרך בדיקת המיילים בלפטופ ועד לטלוויזיית הפאר שלכם ■ זהירות, כתבה לנהנתנים
ממחקר שערך גורו הנטוורקינג, ד"ר איוון מייזנר, בקרב למעלה מ-12,000 עובדים, עולה כי נשים מצליחות יותר ביצירת קשרים עסקיים דרך רשתות חברתיות
להבין מה כתוב ברשימת הקניות לסופר, ולנחש מה בדיוק התחדש אצלה. לכאורה הכל נראה פשוט ומובן מאליו, אבל כולנו יודעים שאלו בדיוק הדברים שבהם אתה נכשל מדי יום
גם העונה קשה להתעלם מהמבחר האין-סופי כמעט של תחתוני הבוקסר הטרנדיים ■ איך לבחור וממה להימנע?
כך עפ"י נתוני הלמ"ס לרגל ט"ו באב ■ לשם השוואה, ב-1970 הרוב המוחלט של הנשים (כ-87%) והגברים (כ-72%) היהודיים בישראל בגילאי 25-29 היו נשואים
באתר "גלובס" התפרסמו לאחרונה שני מאמרי דעה, של שתי עורכות דין, שהציגו אבות כמפלצות מסוכנות, או מפלצות מסוכנות בפוטנציה, מעצם היותם גברים
מחקר מעניין שפורסם היום באתר Reddit EconPapers, תחת הכותרת "האיבר הגברי וצמיחה הכלכלית: האם הגודל קובע?", מנסה לענות על השאלה המדוברת ■ והתשובה?
כחוקרת שוויון הזדמנויות בעבודה, פרופ' שרון רבין-מרגליות חוששת מאלימות גברית שתפרוץ במשקי-הבית עקב הפיכת יותר ויותר נשים למפרנסות העיקריות
נשים רוצות הרבה מאוד דברים מגבר אחד, בעוד הגברים רוצים דבר אחד מהרבה נשים
"גברים שרי ביטחון? נשים יכולות להיכנס ביתר קלות לראש האויב", קובע ההיסטוריון יובל נח הררי ■ כעת, הוא מזהיר מהמהפכות המדעיות שעומדות לשנות את חיינו
אודי סגל: בחורה חטובה, סקסית, בבגד ים מינימלי, אוחזת צמיגי מגנזיום נוצצים; כל גבר, דביל או משכיל, לא יחמיץ תמונה כזו ■ עדות מחפירה לפשטות המוח הגברי
אחת הגורמות לכך שהנצרות כה פופולרית היא דמותה הרכה של מריה האם
מתי גברים מתחילים לבזבז יותר כסף, ומה קורה למשק שמספר הנשים בו יורד והולך?
אופנהבגדיםגירושיםהורים וילדיםחופשת לידהחזית המדעמחקרנשיםנשים בשוק העבודהתרבות: אופנה