גיא שמחון, מנכ"ל פובליסיס נט מדיה, נבחר ליו"ר הוועד המנהל ■ מהצד של אתרי התוכן נבחרו גיא אלון אליאב, מנכ"ל נענע10; איתן זינגר, מנכ"ל זאפ מקבוצת דפי זהב; מירב שיפמן מ-mako; ואודי מילנר, מנכ"ל ONE
בפאנל בנושא "עתיד המדידה" בוועידת תקשורת ונתח שוק היו חילוקי דעות האם המדידה החדשה תביא לשינויים בעוגת הפרסום ■ גיא אליאב, מנכ"ל נענע10: "אני מעריך כי הנתח של MASA יגדל משמעותית" ■ לכל הידיעות מהוועידה
קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"
נענע10 טענה כי וואלה מבקשת להעסיק את העובד כדי להשיג מידע סודי ■ וואלה: "הטענות של נענע10 הזויות" ■ נענע10: "אילן ישועה לא מעניין אותנו"
"נענע ג'ובס", המתבסס על הטכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי SkillIQ, יוצע לדורשי העבודה בחינם - כאשר ההכנסות יגיעו מהמעסיקים, שישלמו עבור האפשרות לקבל פניות רק ממועמדים רלוונטיים שעברו סינון ע"י המערכת
MASA, גוף מכירת המדיה החדש בראשות גיא אליאב שהקימו האתרים נענע10 ו-msn ישראל , קיים אתמול כנס למפרסמים בו הוצג סרטון לכאורה מהסדרה הפרודית "היטלר", שהוסרה מ-YouTube עקב הפרת זכויות יוצרים ■ מנכ"ל וואלה: "חוסר טעם ושיפוט בין טוב לרע" ■ הווידיאו הוסר במהלך היום מהרשת
הגוף שייקרא MASA יציע למפרסמים שטחי וכלי פרסום מפולחים, בניסיון לשבור את הדואופול של שוק הפרסום הישראלי - וואלה ו-ynet, ובניסיון להפוך לגוף המדיה האינטרנטי הגדול בישראל
על-פי ההסכם תקיים נענע10, המוחזקת על-ידי נטוויז'ן וערוץ 10, הדרכות וסדנאות למפרסמים הישראליים על אפשרויות ויתרונות הפרסום בפייסבוק ■ הפעילות צפויה להתחיל ברבעון הראשון של 2010
הנדוניה של נענע10 תהיה תכני הווידיאו של ערוץ 10, ו-msn יביא את הטכנולוגיה של מיקרוסופט והטראפיק של הוטמייל ומסנג'ר ■ מחלקות המכירות באתרים יאוחדו, בניסיון לקעקע את הדואופול של וואלה ו-ynet
עם ירידה של 33% בטראפיק של טוויטר בישראל, לא בטוח ששירות המיקרו-בלוגינג הוא כלי פרסומי אפקטיבי ■ האם טוויטר עשוי להתאושש - או שמא הגולש הישראלי נאמן רק לפייסבוק?
כניסת nrg ויד2 לשוק אתרי ההיכרויות גורמת לשאר השחקנים להתכונן ליום חדש ■ אחרי שכולם גילו כי פייסבוק לא הרג את אתרי ההיכרויות וכי המיתון דווקא הגדיל את ההכנסות, העתיד של עסקי האהבה נראה ורוד מתמיד
הגירסה החדשה תהיה מבוססת על התאמת התכנים להעדפות הגולשים ■ מנכ"ל נענע10, גיא אליאב: "עמודי הבית בעולם מאבדים ממעמדם - רק כ-30% מהתוכן באתר רלוונטי לגולש"
מנכ"ל נענע10, שהשיק את "טוקר" - ממשק עברי לטוויטר, טוען כי נראה שילובים בין האינטרנט לטלוויזיה, אך דווקא משתמשי טוויטר אדוקים מטילים ספק ביכולת של האפליקציה לכבוש את השוק הישראלי
יחליף את רותם דנון שפרש מתפקידו לפני כחודשיים אסקל שימש עד כה כסגן עורך נענע10 וכעורך של ערוץ התרבות והבידור; בעבר שימש כסגן עורכת "פנאי פלוס", עורך וואלה סלבס ומבקר הטלוויזיה של וואלה תרבות
בעקבות המהלך יפחת היקף ההוצאות המיוחסות לפעילות החברה הבת בבעלות מלאה בדוחות הכספיים לרבעון הרביעי של שנת 2008 תרשום החברה לראשונה הכנסות מפעילות BlogTV.com גיא אליאב שהיה מנכ"ל BlogTV מונה לאחרונה כמנכ"ל נענע10