נענע10 נכנסת לשוק הדרושים: השיקה את מנוע החיפוש "נענע ג'ובס"

"נענע ג'ובס", המתבסס על הטכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי SkillIQ, יוצע לדורשי העבודה בחינם - כאשר ההכנסות יגיעו מהמעסיקים, שישלמו עבור האפשרות לקבל פניות רק ממועמדים רלוונטיים שעברו סינון ע"י המערכת

שוק לוחות הדרושים ממשיך להתחמם. פורטל נענע10 הודיע היום (ד') על השקת נענע ג'ובס, מנוע חיפוש עבודה המתבסס על הטכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי SkillIQ, זאת במטרה ליצור חברת השמה מקוונת שמתבססת על ה-DNA האישי של העובד. היקף ההשקעה באתר המשותף נאמדת בכמה מאות אלפי שקלים.

האתר יוצע לדורשי העבודה בחינם, כאשר ההכנסות יגיעו מן המעסיקים, שישלמו עבור האפשרות לפרסם משרות ולקבל פניות רק ממועמדים רלוונטיים שעברו סינון והתאמה על-ידי המערכת. ההכנסות יתחלקו בין נענע10 ו-SkillIQ.

יש לציין כי מהלך זה של נענע10 הוא ניסיון להיכנס לשוק הלוחות הצפוף ולספק אלטרנטיבה למתחרים, כאשר ynet מפעיל את אתר אולג'ובס, אותו רכש בשנה שעברה בסכום מוערך של כ-8 מיליון דולר, ואילו וואלה השיקה לאחרונה את אתר ג'וב-סיטי, במשותף עם אתר יד2, בהשקעה מוערכת של כמה מיליוני שקלים.

SkillIQ הוקמה ב-2008 על-ידי אריק פילסטיין (מנכ"ל), בהשקעה הגבוהה מ-1 מיליון דולר. הטכנולוגיה של SkillIQ יודעת לבצע התאמה מדויקת בין המשרות הרלוונטיות, על-פי פרופיל, כישורים אישיים ואזור גיאוגרפי מועדף, מסייעת למועמד להציג את היתרונות התחרותיים שלו בפני מעסיקים פוטנציאליים, ויודעת לתווך בין הצדדים בצורה אפקטיבית.

יצויין כי הטכנולוגיה שפיתחה החברה עומדת גם בבסיסה של סטארט-אפ אחר שהקים פילסטיין - Trollim, שזכה בכנס ה-TechCrunch50 האחרון בתואר " הסטארט-אפ הבינלאומי הטוב ביותר". Trollim מאפשרת להעריך כישורים ויכולות תכנות של מפתחים ומתכנתים, ומסייעת בהשמת עובדים בתחום ההיי-טק.

לדברי פילסטיין, "השותפות שלנו עם חברה ישראלית כמו נענע10 הוא מהלך חשוב עבור החברה. אני מאמין כי הטכנולוגיה שפיתחנו תעניק למחפש העבודה יתרון גדול מול הפלטפורמות האחרות הקיימות בשוק העולמי ותאפשר לנענע10 להפוך במהרה לאתר הדרושים הגדול בישראל".

גיא אליאב, מנכ"ל נענע 10, הוסיף כי "נענע ג'ובס שעלה לאוויר הוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה לתת לגולש את כל מה שהוא צריך באתר, והוא מסמן את השדרוג המשמעותי והאיכותי שנעשה בתכנים של נענע10".