בשנות ה-50 חדרו מכנסי הג'ינס למלתחות הצעירים והפכו לסמל של מרדנות ונעורים ■ בימים אלה האריג רק מעמיק את נוכחותו על המדפים, וחגיגת הג'ינס בעיצומה
אקטואליה? חברה? צהוב? כל אחד לגיטימי לכשעצמו, אבל שילובם יוצר בלבול
יימכר ב-60 חנויות ובוטיקים בארץ ■ סטפן ואן קרוסלברג, מנכ"ל החברה, מספר איך השתלט על השוק הנשי של גילאי 40 פלוס, ואיך מילה טובה מאופרה ווינפרי הזניקה אותו קדימה
הרשת תסגור החנויות בקניון מול הים, ממילא, קניון איילון, קניון בת-ים וקניון מודיעין ■ אתי לוי: "נכון שאין מקום להרבה חנויות בישראל, אבל אני מעדיפה להישאר איכותית ופרימיום"
רשת אופנת הבייסיק, שמוכרת יותר בשמה הקודם "היינס", מתרחבת ■ עוד בתוכנית: הרחבת הפעילות בהלבשה התחתונה, בעיקר בחזיות, ואפשרות לכניסה גם לתחום הג'ינסים
שתי נסייניות, 7 רשתות, 3 מידות שונות לכל אחת - אלה תוצאות סיבוב המדידות של "גלובס" ברשתות האופנה, בניסיון לבדוק איך זה שהג'ינס במידה שביקשתן בקסטרו קטן עליכן בדיזל
נשיא ומנכ"ל ליוויס, ג'ון אנדרסון, חושף את תוכניות החברה בישראל: השקת קו נעליים ופתיחת חנות דגל בירושלים ■ "מותגי ג'ינס אחרים הם טרנד, ולכן מעגל החיים שלהם קצר יחסית"
בליווי'ס העולמית טוענים כי קו העיצוב החדש GWI כולל 3 גזרות, שעפ"י מחקרי שוק מתאימות ל-80% מהנשים בעולם
עם עבר מרשים והווה לא ברור, מותג הג'ינס הישראלי קרוקר מנסה לצאת לדרך חדשה ■ בראיון ל"גלובס" הבעלים דוד לוי תוקף את הקניונים, מתייחס לתחרות ההולכת וגוברת בשוק ומדבר על הקשר האמיץ בינו ובין אשתו לבין המותג
הרעיון הוא לקדם מכירה של כמות ג'ינסים באמצעות מתן הנחות מדורגות בהתאם למספר הרוכשים ■ שיעור ההנחה נע בין 10% לג'ינס אחד ועד ל-40% עבור 4 ג'ינסים
זאת בהשקעה של מיליון שקל ■ היקף ההשקעה בייבוא המותג האיטלקי לארץ - 1.7 מיליון דולר
בראיון מיוחד ל"גלובס" מסביר יו נגווין, בכיר בליוויס אירופה, איך מרעננים מותג ותיק ומנומנם, מנמק את ההחלטה להעביר את כובד המשקל הפרסומי לאינטרנט ומדבר על תל-אביב כמקור השראה
הג'ינסים הישנים ייתרמו לעמותות למען נוער בסיכון מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר: "חשבנו איך אנחנו מצד אחד תורמים למען מטרה נעלה ומצד שני יוצאים מורווחים" המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקל
אופנהבגדי ספורטדיזלחיפהיד שנייהליוויסמדד המותגים 2019עיצוב אופנהקניתישוק הפשפשים