הסרט על סקעת שודר ע"י זכיינית ערוץ 2 רשת ■ משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים לבני סכנין גרף רייטינג של 9.2% - נתון מאכזב יחסית עבור ערוץ 1 למשחק בפרופיל גבוה יחסית
ערוץ 10 זיהה את ימי השידור של רשת כנקודת התורפה של ערוץ 2, ולשם הוא מכוון מאמצים
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יעלה בעיתונות ובטלוויזיה בהשקעה של 5 מיליון שקל
תחליף את אילנה שושן, מלכת היופי במיל', ששימשה כפרזנטורית הרשת ב-4 העונות האחרונות
לצידה יופיע פעם נוספת השחקן לירון לבו, שיוביל את אופנת הגברים של הרשת זו העונה הרביעית ■ הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
יעלה לשידור ביום שבת הקרוב בערוץ POLSAT TV, זאת לאחר שבקיץ שעבר שודרו 50 פרקים ברומניה התוכנית המקורית, בהגשת גלית גוטמן, הופקה ע"י JCS ושודרה בערוץ 10 במשך 3 עונות עד לפני כשנתיים