גלית גוטמן ממשיכה לעונה נוספת כפרזנטורית של רשת האופנה H&O, ולצידה יופיע פעם נוספת השחקן לירון לבו שיוביל את אופנת הגברים של הרשת זו העונה הרביעית.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.
שכרה של גוטמן עבור הקמפיין יעמוד על סכום מדווח של 100 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.