גלית גוטמן נבחרה להוביל את הקמפיין של ד"ר גב תמורת סכום מדווח של כ-80 אלף דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יעלה בעיתונות ובטלוויזיה בהשקעה של 5 מיליון שקל. מרגיש לכם סינית? המדריך המעשי לכיס שלנו הכתבות שיכולות לחסוך לכם כסף לקריאה "בקורונה הפכנו מנותנות שירותים לאוטוריטות לעבודה מרחוק" הוספה לנושאים שמעניינים אותי ברוקנר נטע יערגלית גוטמןפרזנטורקמפייןד"ר גב רוצה להתעדכן בנושאים הקשורים לכתבה? לחיצה על הנושא תוסיף אותו לרשימת "הנושאים שמעניינים אותי", שםניתן לקרוא ולנהל את ההתראות כשמתפרסמת כתבה בנושא. לצפייה בכתבות וניהול הנושאים, יש ללחוץ על כפתור בסרגל העליון הבנתי, תודה!