"היפה והחנון", יום ג' 21:00, ערוץ 10
בנדק, שהקמפיין בכיכובו למזרחי-טפחות נבחר לקמפיין השנה: "אחרי הקמפיין פתאום נהיה לגיטימי בפרסומות לקרוא לפרזנטורים בשמם" ■ "הקולגות לא אוהבים כששחקן עושה פרסומת"
Twisted Fly: כ-62% מכלל השיחה ברשת דנה בסנטימנט החיובי של הגולשים בנוגע לפרסומת ■ השיחה ברשת אודות הפרסומת התחוללה ב-5 זירות: פורומים, פייסבוק, טוויטר, טוקבקים ובלוגים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות עם דביר בנדק היא הזכורה ביותר בחצי השנה האחרונה ■ הפרסומת האהובה ביותר השבוע: בנק הדואר עם אלי ומריאנו באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב
הקמפיין של ראובני-פרידן למזרחי-טפחות וקמפיין Bank Intervention בנויים על אותו קונספט ■ מנהל הקריאייטיב בראובני: "בא לי למות. לך תסביר שכשהקמפיין האמריקני יצא - אתה כבר היית אחרי הצילומים"
במסגרת הקמפיין נקראים הצופים "להתגייס" למען דביר ולעזור לו לעבור בנק ■ Twisted Fly: התגובות לקמפיין היו מגוונות, וכ-62% מהגולשים הביעו לגביו דעה חיובית
היוצרים מאיימים להחשיך את מסך הקולנוע. בעיניהם זה חמור רק במעט מהאיום האיראני
כך מאיימים באיגוד שחקני המסך ■ הרעיון להקים קרן קולנוע משותפת לזכייניות המסחריות כנראה בוטל סופית ■ חובות ערוץ 10 בסעיף הקולנוע, כ-24 מיליון שקל, ממשיכים למנוע את חתימת ההסדר להפעלת הערוץ
אודי כגןדובי פרנססהפרסומות הזכורות והאהובותפרסומותשני כהן