החברה מעלה את היקף הדיבידנד ■ המנכ"ל אלי גלמן: "יעד הגידול ברווח ב-2017 - 4.5%-8.5%"
הכנסות החברה הסתכמו ברבעון השלישי בכ-184.6 מיליון דולר ■ הרווח הנקי ירד לרמה של 12.1 מיליון דולר ברבעון השלישי, בעיקר בשל הוצאות חד-פעמיות
הרווח התפעולי טיפס ברבעון השלישי ל-26.8 מיליון שקל ■ גידול של 4% בהכנסות ל-392 מיליון שקל
רווחי ברקשייר הת'אוויי שבבעלות המיליארדר צנחו ברבעון השלישי ב-24%, אך עלייה נרשמה ברווח התפעולי
הרווח המתואם של החברה הסתכם ב-1.09 דולר ■ התחזיות המוקדמות היו לרווחים של 82 סנט למניה ■ לפייסבוק יש 1.18 מיליארד משתמשים פעילים מידי יום רובם במובייל
החברה הכתה את תחזיות האנליסטים ■ חטיבת הענן רשמה עלייה של 130% בהכנסות ל-1.5 מיליארד יואן סיני והכפילה את מספר הלקוחות ל-651 אלף
דיווחה על עלייה של 6% בהכנסות הרבעון ל-428 מיליון דולר ■ המנכ"ל גיל שויד: "הלקוחות מתמקדים בהגנה מאיומי סייבר, וזה ניכר בהזמנות אצלנו"
הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ברבעון השלישי ב-5.3 מיליון דולר, לעומת 200 אלף דולר ברבעון המקביל ■ המנכ"ל עופר אליקים: "צופים לממש את יעדנו בשווקים החדשים ולצמוח בהם בכ-50% ב-2016"
הרווח למניה של החברה-האם אלפאבית חצה את ה-9 דולר, לעומת התחזיות שצפו רווח נקי למניה של 8.63 דולר ■ תבצע רכישה עצמית של מניות ביותר מ-7 מיליארד דולר
הרווח המתואם ברבעון השלישי הסתכם ב-13 סנט למניה על הכנסות של 616 מיליון דולר ■ הרשת החברתית דיווחה על עלייה של 6% בהכנסות מפרסום ועלייה מהותית במספר המשתמשים האקטיביים
מכרה ברבעון השלישי 45.5 מיליון אייפונים במחיר ממוצע של 618.72 דולר - מחיר נמוך מהרמה ברבעון המקביל ונמוך אף מתחזיות האנליסטים
מכירות האייפון יימדדו בהתחשב בפרשיית הנוט 7 ועם מבט קדימה לתחרות מצד Pixel ■ ההכנסות משירותים צפויות להגיע למעל 6 מיליארד דולר, מתוך הכנסות כוללות של כ-47 מיליארד דולר
בתשעת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר הסתכמו הכנסות החברה ב-236.3 מיליון דולר, עלייה של 14% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
האסטרטגיה העסקית של החברה מצליחה והמעבר לשירותי הענן נושא פירות ■ המניה נעה סביב שיא כל הזמנים
הבנק הציג רווחים גבוהים מהמצופה עבור הרבעון החולף, אך נתונים אחרים בדוחותיו צריכים להדליק נורה אדומה בקרב המשקיעים
דיבידנדהבורסה בת"אהמומלצותוול סטריטחברות ביטוחטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטכנולוגיה: חברות הייטק ישראליותטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהקמעונאותרשתות שיווק