החלק השביעי של הסאגה, בהפקת וולט דיסני, ייצא לאקרנים רק בעוד חודשיים
הלן אטצ'י, סגנית נשיא ערוצי דיסני אירופה, מסבירה מדוע אינה משתתפת במכרז החדש של הוט, מדברת על התאמת התוכן לעידן הדיגיטלי ומספרת על הפורמטים הישראליים שמוצאים את דרכם לערוצי דיסני בעולם
מנכ"לית ערוצי דיסני באירופה מאשרת כי ענקית התקשורת הבינלאומית לא ניגשה למכרז של הוט ■ שורה של ערוצי ילדים חדשים הגישו הצעות לחברת הכבלים
בדיסני כבר שוקדים על הסרטים הבאים ועל האירועים שיהפכו את 100 שנות דיסני לקרנבל הוליוודי שלא יישכח
הנציבות האירופית בבריסל הורתה לצרפת לבדוק אם פארק השעשועים חוסם במתכוון גישה של תיירים בריטים וגרמנים לחבילות מוזלות של ביקורים בפארק, שזמינות למבקרים מצרפת ומבלגיה
תאגיד דיסני, המחזיק בבעלות על הערוץ, דורש קיצוצים במאות מיליוני דולרים - בזמן שרשת הספורט האמריקאית איבדה בשנה החולפת 3.2 מיליון מנויים, וממשיכה לשלם במקביל הון על מחירי הזכויות המאמירים
דיווח: תאגיד התקשורת ישקיע את הסכום בחברה שמאפשרת לשחק בפנטזי של הליגות הבכירות בארה"ב על בסיס יומיומי
G בעקבות המהפכה התרבותית-פמיניסטית שמחולל "לשבור את הקרח", סרט האנימציה הרווחי בכל הזמנים, שהמתין לא פחות מ-78 שנה באולפני דיסני, ונגנז פעם אחר פעם עד שהיו מוכנים שם לומר Let it Go
אחרי שגילה כי בנו האוטיסט מתקשר בעזרת דמויות של דיסני, פיתח העיתונאי רון סוסקינד יחד עם נוירולוגים שיטת טיפול המבוססת על צלילה לעומק עולמו של המטופל ■ סוסקינד מאמין שהשיטה היא מפתח לא רק לטיפול באוטיזם
לורן פאוול ג'ובס מחזיקה ב-7.69% ממניות וולט דיסני, והיא למעשה בעלת המניות הגדולה ביותר בחברה ■ אתמול דיסני פרסמה דוחות שעקפו את התחזיות וזינקה ביותר מ-7% לשיא כל הזמנים
קשיים כלכליים וירידה במספר המבקרים הביאו את החברה לכדי הסדר חוב ■ חברת וולט דיסני, המחזיקה ב-40% מיורו דיסני, צפויה להגדיל את חלקה בחברה
רשת השידור ABC משדרגת את האפליקציה שלה במטרה להתמודד עם התופעה
איזבלה טניקומי טוענת כי סרט האנימציה המצליח של דיסני "לשבור את הקרח", שהכניס עד כה יותר מ-1.27 מיליארד דולר, מבוסס ברובו על האוטוביוגרפיה שלה
גיא קרני, מנהל הערוצים של דיסני בישראל, לא מפחד שתגידו לו שהוא שמרן ■ בניגוד לסדרות הלהיט של המתחרים, לא תראו אצלו קללות ומכות, בקושי נשיקות, ואפילו "הבית של פיסטוק" המיתולוגי נראה לו מטריד
כך אמר גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange ■ סטיבן ברבנק מדיסני: "חייבים סיפור - אם יש סיפור טוב, אפשר לבנות מותג"
סטיבן ברבנק, מנהל ערוצי דיסני במזרח ובמרכז אירופה ובארצות המתפתחות, מנסה להסביר את ההצלחה של "לשבור את הקרח" ("9 מתוך 10 המוצרים הנמכרים ביותר הם של הסרט"); ואת היכולת של דיסני לדבר לקהל בכל הגילאים
NETFLIX (נטפליקס)yesבוב איגרדוחות כספייםדיסני פלוסנגיף הקורונהסטרימינגסרטיםפארק שעשועיםפלורידה