שר התקשורת כינס מסיבת עיתונאים לקראת פיצול ערוץ 2 והכריז כי אפיקים 22 ו-10 יוחשכו ל-4 חודשים ■ עוד הבטיח: נחייב את הוט ו-yes להציע חבילות זולות בכ-50 שקל ■ "תאגיד השידור? חייבים לסגור אותו"; מציע להקים במקום זאת קרן השקעות להפקות מקור
שרי התקשורת בעשור האחרון נרדמו בשמירה ואפשרו לחברת הוט להפר לאורך שנים את חובת הפריסה הארצית של הרשת שלה ■ פרשנות
בעקבות עזיבתה צפוי כי יוסרו המגבלות בנוגע להוט שהוכנסו להסדר ניגוד העניינים של שר האוצר
החברה לא צפויה לעמוד בהבטחה שלה לפרוס תשתיות עד נובמבר, וזהו המבחן הראשון של השר איוב קרא
החשש: הגבלת כוחן של חברות התשתית ימנעו מהן להציע הנחות ולהתחרות מול פרטנר וסלקום שמוכרות חבילות טריפל ב-149 שקל ■ משרד התקשורת יבהיר להוט כי הוא דורש ממנה לפתוח את תשתיותיה לתחרות
RGE, בעלת ערוצי ספורט 5, מבקשת כבר תקופה ארוכה לשדר חלק מתכניה, כמו ליגת העל בכדורגל והיורוליג, רק בהוט ולא ב-yes ■ ביהמ"ש הורה למועצת הכבלים והלוויין להכריע בסוגיה עד סוף ספטמבר
השחקניות בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית חלוקות בשאלה האם הצרכן הישראלי יסתפק בתוכן מיובא מחו"ל - או שמא עדיין ניתן לגבות פרמיה משמעותית עבור תוכן מקורי כחול-לבן
(עדכון) - התקלה הורגשה בחיפה, ראשל"צ, חולון, שוהם ועוד ■ מהוט נמסר כי "החברה תמשיך ותעדכן בפייסבוק ומתנצלת על חוסר הנוחות" ■ עומסים חריגים נרשמו במוקדי השירות של הוט
השאלה הגדולה היא איך הכניסה של רמי לוי תשפיע על שוק הטלוויזיה
בהוט מייעדים את החבילה לתחרות בנטפליקס וכן ובסלקום ופרטנר ■ רמי לוי: "חיפשנו לתת מוצר מעולה במחיר זול" ■ התקנה ב-199 שקל וממיר נוסף ב-29 שקל בחודש
מפרטי ההסכם בין הוט ל-RGE עולה כי לאחר הפרידה מערוץ הילדים, חברת הכבלים תוכל לשדר ב-VOD שלה סדרות שהופקו עבורה בשנתיים האחרונות, אך לא תכנים ותיקים כמו "גאליס" ו"הפיג'מות" ■ בראשית 2018 יעלה בהוט ערוץ kidz, שכבר משודר ב-yes
המשרד ממתין מחודש יוני שהוט תסכים לאפשר לפרטנר ולסלקום להשתמש בתשתיות שלה כפי שהיא חויבה בשוק הסיטונאי, אך הדבר לא קורה ■ הוט: משתפים פעולה עם הספקיות
למה הרווח של הוט גדל, והאם זה מלמד על שיפור תפעולי אמיתי?
המהפכה בטלוויזיה הרב-ערוצית: הצרכנים כבר מרוויחים (בכיס), אך גם ההשקעה בהפקות מקור עלולה להתכווץ ■ סלקום ופרטנר לא מחויבות לדבר, והיוצרים כבר מכוונים לבג"ץ
הוט סיימה את הרבעון השני של 2017 עם הכנסות בהיקף 1.05 מיליארד שקל, עלייה של 4% לעומת אשתקד ■ הוסיפה 30 אלף לקוחות סלולר ■ סיימה את הרבעון עם 799 אלף לקוחות טלוויזיה
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר