בג"ץ דחה את עתירת הוט לעכב את פרסום מחירי השימוש בתשתיותיה
רמי נחום מטריפל סי, שהכריז בשבוע שעבר על חבילת טלוויזיה ב-50 שקל בחודש, מדבר על התחרות מול בזק והוט ומכריז: "עדיין לא נאמרה המילה האחרונה"
בשלב הראשון הערוצים החדשים יהיו זמינים למנויי ספורט 1 וספורט 2 ללא תוספת תשלום ■ בצ'רלטון סירבו להתייחס היום למועד עליית הערוצים ולתכנים שיועברו בהם ■ מחירי זכויות השידור בספורט זינקו בחדות בשנים האחרונות
החברה העלתה את מחיר ה-VOD ל-34.90 שקל בחודש עקב "העליות הניכרות בעלויות הרכש הבינ"ל, התייקרות זכויות השידור של תכני הספורט והרחבת התוכן החינמי"
איגוד השיווק הישראלי בחר בנדב חנין, סמנכ"ל השיווק של הוט, לאיש השיווק של חודש מארס 2017, וזאת בזכות השינוי שהובילה החברה בשנה החולפת בנושא השירות, התוכן והטכנולוגיה
המותג החדש, NEXT TV, יפנה לצופים צעירים שאינם מחוברים לטלוויזיה רב-ערוצית ויאפשר לצפות בתוכן של הוט ובתוכן מובחר מהעולם באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, ב-49 שקל לחודש
מדובר על תשלום יחסי באותם יישובים שבהם הוט קיבלה פטור מפריסת תשתיות עצמאיות
המאבק בין RGE ופרטנר יעשיר את קופת אופ"א ויכול להועיל גם לקבוצות הישראליות ■ האם הפלטפורמות יממשו את האיום "לגלגל את המחיר לצרכן"? הן מוזמנות לנסות
yes דורשת ממשרד התקשורת שיאפשר לה למכור במחירים יותר זולים, באזורים שבהם הוט נמנעה מלפרוס תשתיות עצמאיות ופועלת על גבי האינטרנט
בתיווך מועצת הכבלים והלוויין נמצא פתרון לסדרת הנוער הפופולרית, ששידורה הופסק 4 פרקים לפני תום העונה בשל הסכסוך בין yes ל-RGE ■ הוט ו-yes יחלו בשידור מחדש של כל פרקי העונה הראשונה ■ בהוט תשודר הסדרה בערוץ הילדים, וב-yes בערוץ yes דרמה
לדברי המשרד בתגובתו לעתירת הוט לקיים לה שימוע משני נוסף לפני שיפורסמו מחירי השימוש בתשתיותיה, עתירתה נועדה רק להרוויח זמן ולעכב את התחרות, היות והיא קיבלה מספיק הזדמנויות כדי לטעון את טענותיה
8,856 פניות ציבור התקבלו בשנת 2016 - ירידה של כ-15% ■ הוט שיפרה את מדדיה עם ירידה משמעותית בהיקף התלונות, וכמוה גם פלאפון ■ נגד סלקום, לעומת זאת, מספר התלונות עלה
הזוכות הבולטות של הוט היו סדרת הדרמה "אורי ואלה", הדרמה היומית "מטומטמת" וסדרת התעודה "צל של אמת" ■ yes זכתה ב-7 פרסים, ובלטה במיוחד הקומדיה "האחיות המוצלחות שלי"
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של דיסקונט הוא המושקע ביותר השבוע - 2.3 מיליון דולר - אך הוא הגיע למקומות בינוניים בדירוג
ההבדלים בין שני הקמפיינים הממוקמים בראש - יותר צפיות להוט, יותר שיתופים ותגובות למילקי - ממחישים את החשיבות של שימוש ביוצרי רשת ותכנים מותאמים בדיגיטל
גיאוקרטוגרפיה: הוט דחקה שוב את הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן, והייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54
FREE TVRGEyesבזקהרשות השנייהטלוויזיהמשרד התקשורתסטרימינגקשת 12תשתית אינטרנט