ללא שינוי: מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: בשיעורי האהדה אין תחרות אמיתית לפרסומת של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שמובילה גם השבוע את הדירוג בפער ניכר

קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: מסך
קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: מסך

בשבוע השני שלה באוויר, פרסומת המחאה של בנק מזרחי-טפחות מחלחלת עמוק יותר לתודעה ועושה קפיצה משמעותית גם באחוזי האהדה אך בעיקר באחוזי הזכירות. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, רושמת שיעורי זכירה הגבוהים בכ-38% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות.

הפרסומת, שכולה מחאה נגד בנקים אחרים שסוגרים סניפים, משתמשת בראפר טונה, שיחד עם הפרזנטור הקבוע דביר בנדק שר מילים חדשות על שיר שלו עצמו. הפרסומת זוכה לאהדה וממוקמת במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות. מקום זה היא חולקת עם הפרסומת של משרד הפרסום גיתם למובילאיי. כל אחת מהפרסומות רושמת שיעורי אהדה של 13%.

אך כשזה מגיע לאהדה, עדיין אין תחרות אמיתית לפרסומת של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן. גם השבוע הפרסומת מובילה את דירוג הפרסומות האהובות - בפער גדול מהאחרים. הפרסומת, באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים בכ-4% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות.

פרסומות
 פרסומות

גם השבוע הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית הוא של הוט. בפרסומת, באמצעות ראובני-פרידן, הושקעו 4 מיליון שקל - פחות מההשקעה בשבוע שעבר, שעמדה על 8.8 מיליון שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות השבוע עומד על 721, מעט גבוה יותר מהשבוע שעבר (710). סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים עומד על כ-204.0 מיליון שקל, פחות מהתקציבים של השבוע שעבר, שהסתכמו בכ-242.0 מיליון שקל.