ממחקר שהוכן לקראת הדיון בהארכת הרישיון עולה כי 51% מהמגזר הרוסי בישראל צופים בערוץ 9 ■ יותר ממחצית צופים בחדשות הערוץ מדי יום
הקטגוריה המובילה בפרסום במגזר היא רשתות השיווק ■ סופר-פארם - המפרסמת המובילה
זאת לעומת ילידי הארץ, שלא נוהגים להתייחס ליום זה כאל חג ■ היקף ההשקעה הממוצע במתנה ליום האישה בקרב העולים מרוסיה: 270 שקל ■ המתנה השכיחה: פרחים
כך עולה מסקר שערך ערוץ 9 באמצעות מכון המחקר "מותגים" ■ וכיצד מגדירים במגזר הרוסי את הישראלים הוותיקים? "רעשנים" ו"חוצפנים" אך "בעלי נשמה טובה"
מסכמת תחרות בת 3 חודשים במסגרתה העלו אמנים רוסים לרשת כ-6,300 יצירות אמנות ■ קדמי: "מדובר בפעילות תדמיתית שנועדה ליצור קרבה רגשית של המותג לקהל דובר הרוסית"
ליאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, כועס מאוד: אחרי 8 שנים באוויר, הערוץ דובר הרוסית הרשמי של ישראל עדיין לא מרוויח, ויחסיו עם HOT ו-yes רק הולכים ומסתבכים ■ ראיון לוחמני
בדיון בוועדת הכלכלה, שבו השתתפו רק חברי כנסת מהמגזר הרוסי, אושר פטור מדמי מעבר לערוץ 9 בשווי מאות אלפי שקלים בשנה ■ טיבי: "כל ההתכנסות הזו היתה בשביל 700 אלף שקל שלבייב לא רוצה לשלם"
פרק הסיום בסדרה דוברת הרוסית "יום ראשון של הדקלים" בערוץ 9 רשם רייטינג של 6.5%, ובמקביל נפגע הרייטינג של מהדורות החדשות בערוצים 2 ו-10
בעוד ש-yes מובילה באופן יחסי בקהל הרוסי ומשקיעה בדרמה חדשה, ב-HOT משיקים סדרה ושוקלים ערוץ ומהדורת חדשות ברוסית ■ בערוץ 9 דווקא מזלזלים במהלכים אלה ■ וגם: מהו ההיבט הפסיכולוגי של פרשת מעיין חודדה?
אביגדור ליברמןאלכסנדר לויןבנימין נתניהוהייטקישראל ביתנולי-אור אברבךעולים חדשיםערוץ 9שוק העבודהתאגיד השידור "כאן"