בעלי מניות בחברת הלוויינים אימאג'סט טוענים כי הם השקיעו כ-100 מיליון דולר בחברה, אך "במקום לפעול לטובת אימאג'סט ולטובתם כבעלי מניות - התחרו תע"א ואלביט באימג'סט, רימו והונו אותם והשתמשו בנכסיה"
משרד הביטחון מגביר המאמצים לסיכול התקפות טילים: מכ"ם על כדור-פורח, קשור לקרקע, שיהיה חלק מגירסה משודרגת של "שרביט קסמים"; ומל"ט נושא מערכת אינפרה-אדום שתבדיל בין טילי דמה לטילים נושאי ראש חץ אמיתי ■ צבא היבשה של ארה"ב מתעניין
המכירות והרווח הנקי של תע"א התכווצו, אבל היו"ר מרוצה: "הוכחנו חוסן בלתי רגיל" ■ יאיר שמיר: "עברנו שנה קשה ויצאנו מחוזקים בחלק מהדברים ויעילים במקומות אחרים; הרווחיות נשחקה, אולם החברה רווחית"
ראש משרד הרכש הטורקי: "את הלקחים שלנו למדנו" ■ טוען: עסקת המל"טים הותירה "טעם מר" ■ גם ישראל בוחנת מחדש את אסטרטגיית העסקים עם טורקיה ■ המכירות לטורקיה ירדו ממיליארד דולר בשנה בתחילת שנות ה-90 ל-100 מיליון דולר בכל אחת משלוש השנים שחלפו
ראש נציבות הרכש בטורקיה מכריז: שישה מל"טי הרון מתוצרת תע"א ואלביט עברו מבחן ויימסרו לטורקיה בתוך כמה שבועות ■ אבל אנקרה, שעד לפני זמן לא רב נחשבה לקוחה פוטנציאלית של החץ, מחקה את המערכת הישראלית מרשימת האופציות שלה
תספק ללקוח מכ"מ איכון ארטילריה ■ ניסים הדס, מנכ"ל אלתא: "בעקבות צרכי הלקוחות, אנו מספקים מערכת מכ"מ משוכללת, ניידת, קלת משקל הניתנת לפריסה גם בתנאי שטח קשים"
מכון היצוא: שוק תעשיות הביטחון והתעופה צפוי להסתכם ב-2010 ב-750 מיליארד דולר ■ ב-2009 היקפי חוזי הביטחון והתעופה של חברות ישראליות הסתכמו ב-7.3 מיליארד דולר
הערכות: עלות הסבה כזו היא 10-15 מיליון דולר ■ מטוס נוסף מסוג B767-300 נמצא בימים אלו בשלב סופי של ההסבה במתקני תע"א בישראל
סמנכ"ל משאבי אנוש אריה פנסו צפוי להארכת הכהונה בתוך מספר חודשים ■ הנושא מעורר התמרמרות בקרב העובדים, על רקע פרישתם הצפויה של 1,500 עובדים בשנה הנוכחית ולאחר פיטורי קרוב ל-1,000 עובדים ב-4 שנים
ההרון מופעל באפגניסטן בשירות קנדה, ספרד, צרפת ובקרוב תצטרף גם גרמניה ■ החוזה בין משרד ההגנה האוסטרלי לבין MDA, השותפה הקנדית של תע"א, שבעקבותיו סופקו המל"טים, נחתם בספטמבר 2009
בנוסף, ה"הרון" מופעל באפגניסטן בשירות קנדה, ספרד, צרפת ובקרוב תצטרף גם גרמניה ■ החוזה בין משרד ההגנה האוסטרלי לבין MDA, השותפה הקנדית של תע"א, שבעקבותיו סופקו המל"טים, נחתם בספטמבר 2009
המטוס המוסב עומד בכל הדרישות והתקנים המחמירים של רשויות התעופה האזרחיות, האמריקאית והישראלית, ונחשב חסכוני לתפעול ■ המטוס המוסב שייך לחברת EuroAtlantic מפורטוגל
למעט הפעולה החד פעמית הזאת, ניכר שיפור בביצועיה ברבעון לעומת הרבעון השני, אולם בתע"א נזהרים מלהבטיח שזה שיפור יציב ■ החברה בוחנת כניסה לתחום אנרגיית הרוח ■ הערכות בשוק: עדיין יכולה לעמוד ביעד של תוספת 900 מיליון דולר לצבר ההזמנות עד סוף השנה
מדיס, שמפתחת תאי דלק ונסחרה לפי שווי של יותר ממיליארד דולר עוד בטרם השלימה את פיתוח המוצר, לא מצאה משקיע ■ בין בעלי המניות הגדולים של מדיס: התעשייה האווירית, בלקרוק וסיטיגרופ
חברה בת של תע"א, סטארק, בניהול אמריקני טהור, מייצרת מל"טים לזירת אפגניסטאן ועיראק ■ יאיר שמיר, יו"ר תע"א: "הקמנו את סטארק לחיזוק ביטחונה של ארה"ב" ■ שבחים מקומיים לתע"א על יצירת "משרות היי-טק עם שכר גבוה"
נשיא המדינה רושם הישג ענק בביקורו בברזיל: ישראל תספק לברזיל מטוסים ללא טייס מתוצרת התעשייה האווירית ב-350 מיליון דולרים ■ העסקה נחתמה במסגרת היערכות ברזיל לאולימפיאדה ולמונדיאל שיתקיימו בשטחה
אלביט מערכותגבי סרוסיגלעד ארדןהמומלצותיצוא ביטחוניישראל במלחמהמינוי בכיריםנשקרפאלתעשיות ביטחוניות