ווינר

כתבות אחרונות

 

10 חברות משתתפות במכרז להפצת תכנים במערכת טלוויזיה בתחנות הטוטו

המיזם של המועצה להסדר הימורים בספורט, בהיקף של כ-4 מיליון שקל בשנה, יפיץ מסרים מערכתיים ופרסומיים ברשת פנימית של טלוויזיות בתחנות ; בין המשתתפות: ONE, ערוץ הספורט, טלספורט, צ'רלטון, סיסקו ונוספות

גד פרץ 17.03.2009

טוטו ווינר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-490 אלף דולר

נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר

נתי יעקובי 29.01.2009

יהושע וגליקמן זכו בתקציב הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט

יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.01.2009

הטוטו שמר על הכנסות יציבות ב-2008, אבל ב-2009 הן צפויות לרדת ב-6%-8%

ההכנסות ב-2008 הסתכמו ב-1.556 מיליארד שקלים, ירידה של 1.4% לעומת 2007 ; הווינר אחראי ל-81% מההכנסות ; הירידה הצפויה ב-2009: בשל העלייה בהימורים הלא חוקיים, המיתון והיעדר אירועי ספורט גדולים כגון יורו או מונדיאל

תומר גנון 06.01.2009

מקאן-אריקסון ופוגל-אוגילבי לא עלו לגמר במכרז על תקציב הפרסום של הטוטו

המשרדים שעלו לגמר במכרז הם זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב ; משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד

ענת ביין-לובוביץ'‏ 20.11.2008

ועדת המכרזים של הרשות להימורים בספורט נפגשת עם משרדי הפרסום שעלו לגמר

לגמר המכרז עלו המשרדים: מקאן-אריקסון, פוגל-אוגילבי, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA, זרמון-גולדמן וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ'‏‏ 09.11.2008

6 משרדים יתמודדו על תקציב הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט

מקאן-אריקסון, שלמור-אבנון-עמיחי, זרמון-גולדמן, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב ופוגל-אוגילבי עלו שלב במכרז על תקציב המותגים טוטו ו-ווינר ; באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן, גלר-נסיס ו-JWT לא עלו לשלב הבא

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2008

   12   

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2