בשיחות עם "גלובס" מטילים היצרנים את האשמה במחירי המזון הגבוהים על הממשלה ■ "שיבדקו את המסים, את השכר, את הדלק. איך הגלון בארה"ב עולה חצי מאשר בישראל. כאן 90% מהמחיר זה בלו"
בחסות המזון התעשייתי, האדם המערבי התמכר למלח וכיום הוא צורך כפול מהכמות המומלצת ■ תוכנית לאומית תנסה להוריד את צריכת הנתרן עד 2020 ■ עכשיו רק צריך למצוא תקציב ולשכנע את היצרניות לשווק מוצרים טעימים פחות
אסם מדווחת על ירידה קלה ברווח הגולמי ל-414.4 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי הסתכם ב-132.2 מיליון שקל; הרווח הנקי עלה קלות ל-94.6 מיליון שקל
מכירת קרקע בגבעתיים סייעה לרווח הנקי של שטראוס לזנק ב-2012 ב-52% ל-244 מיליון שקל ■ אסם, עם מחזור של כ-4 מיליארד שקל - מחצית משטראוס, הציגה עלייה של 5% ברווח, והוא הסתכם אשתקד ב-357 מיליון שקל
יצרניות המזון לא הפנימו עד הסוף את לקחי חרם הקוטג'. חבל
ההכנסות ב-9 החודשים הראשונים השנה עלו ל-3.08 מיליארד שקל ■ הרווח ברבעון ירד ל-100.8 מיליון שקל ■ שיעור הרווח התפעולי ברבעון - 12.9% ■ אסם: בשלב זה איננו יכולים להעריך את השפעת המלצותיה של ועדת מחירי המזון
משקלו הנמוך של רכיב המזון במדד אינו מייצג את יוקר המחיה
הערכות: לאחר עליית המחירים של יוניליוור, גם קוקה-קולה, תנובה, שטראוס ואסם יעלו מחירים ■ קמעונאים: "זה עובר בשקט. אנשים כבר לא הולכים להפגנות"
המכירות של חברת המזון רשמו עלייה מינורית של 0.7% ל-983.52 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי רשם עלייה של 4.2% ל-249.93 מיליון שקל
למרות קפיצה של 16.5% במכירות שהגיעו ל-2.06 מיליארד שקל, שיעור הרווח הגולמי ירד מ-37.5% ל-35.5% - ירידה המיוחסת להמשך העלייה במחירי חומרי הגלם והתשומות וכן להוזלת חלק מהמוצרים בארץ בהשפעת המחאה החברתית
הרווח ממכירת מזון מוכן זינק בכ-30%; הרווח ממכירת מזון תינוקות עלה ב-5% ■ החברה צמצמה הוצאות מכירה, שיווק והפצה וכן הוצאות הנהלה וכלליות ■ על המחאה: "ביטלנו עליית מחירים והורדנו מחירים לקבוצת מוצרים נפוצים בישראל"
חברות המזון העולמיות תמיד ייהנו מביקוש קשיח למוצריהן, ורובן ממשיכות להגדיל את נתח השוק שלהן, בעיקר בשווקים המתעוררים ■ נהייתם רעבים? קבלו המלצות חמות
סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה
המכירות בשל אסם חו"ל רשמו ירידה של 2.7% בשל ייסוף השקל - אך המכירות בישראל צמחו ב-8% ל-830 מיליון שקל ■ הרווח הרבעוני: 93 מיליון שקל
מחזור המכירות של אסם ברבעון השלישי של 2010 הסתכם בכ-986.15 מיליון שקל, לעומת כ-881.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 11.9%
תערוכת המזון הגדולה בעולם, סיאל 2010, ממחישה את הדרישות של הצרכן המערבי מיצרניות המזון: נוחות, בריאות, מוצרים ייחודיים לרגישויות שונות ומוצרי תענוגות
דוחות כספייםהעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןענף המזוןעופרה שטראוסקמעונאותרשתות שיווקשטראוסשי באב"ד