בכך מפסיקה החברה את השיטה שהייתה נהוגה עד כה, לפיה נוסעים בחרו במקומות ישיבה לפי סדר עלייתם למטוס - שיטה שלעיתים גרמה למרמור
בשורה התחתונה דיווחה אל-על כי הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-37.4 מיליון דולר, לעומת 20.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2011
שר התחבורה כץ: האפשרות שניתנה לחברות תעופה ישראליות וזרות להתחרות על כל קווי התעופה הביאה לגידול במספר הטיסות וצפויה גם להוזיל את מחיריהן
מנכ"ל אל-על בכנס התעופה האזרחית: "ממשלה אחראית צריכה לקבל החלטות אחראיות שיאפשרו לאל-על ולתעופה הישראלית כולה להתמודד עם התחרות"
סגן נשיא לענייני ממשל ותאגיד ביאט"א בכנס בישראל: "איני מאמין שכוונת המחוקק הישראלי הייתה להחיל את חוק שירותי התעופה החדש גם על חברות שאינן טסות כלל לישראל"
עד כה רק חברת התעופה הארמנית ארמאוויה הפעילה טיסות בקו זה
החברה הסקנדינבית הוסיפה טיסה שבועית בקו ת"א-קופנהגן ■ חברת הלואו קוסט איזי ג'ט פתחה קו ישיר למנצ'סטר במחיר התחלתי של 40 אירו לכיוון
שר התחבורה כץ: "בעקבות העלאת הדירוג, חברות התעופה הישראליות הטסות לארה"ב לא יהיו מוגבלות יותר, ויורשו לטוס ללא הגבלה לכל יעד בארה"ב ולהמשיך משם לכל יעד אחר בעולם"
האחים ג'ו, רפי ואבי נקש, בעלי השליטה בחברת התעופה ארקיע (70%), שלחו היום הצעת לרכוש את כל מניות עובדי החברה (30%)
החלטת אל-על באה על רקע החלטת לופטהנזה להפחית את מספר המושבים בטיסותיה לישראל ■ במקביל, אל-על תגדיל את מספר הטיסות ליעדים נוספים
"גלובס" בודק כמה יעלו טיסות במחלקות היוקרה ליעדים עסקיים נבחרים, ומגלה פערי מחירים לא מבוטלים בין החברות ■ למרות המשבר הכלכלי העולמי, בחברות התעופה מדווחים על ביקושים גבוהים ותפוסה כמעט מלאה
תגבה 100 דולר במקום 70 דולר למזוודה שנייה ביעדים ארוכי-טווח - זינוק של 42% ■ השדרוג ממחלקת תיירים לביזנס מתייקר ל-450-200 דולר לכיוון
בדיון בנושא שנערך במשרד התחבורה הוצע למנות גורם חיצוני שיבדוק את הטענות ■ אל-על: "החברה פועלת בשקיפות ובמקצועיות תוך קיום החלטות הממשלה בנושא"
דובר לופטהנזה ישראל מסר כי החברה מתנצלת על אי-הנוחות שנגרמה ללקוחות החברה עקב שביתת הדיילים ועושה כל מאמץ כדי לצמצם את הפגיעה בהם
ועד העובדים של דיילי האוויר של חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה פתחו בשביתה, וכתוצאה מכך נאלצה החברה לבטל היום 190 טיסות מפרנקפורט ואליה
על רקע חוק המחייב פיצוי על ביטול או עיכוב בטיסה, גורמים בענף התיירות והתעופה מונים שורה של פירצות בחוק, שלטענתם מי שיסבול מהן הוא הצרכן ■ יוזם החוק, ח"כ אחמד טיבי, דווקא סבור כי החוק יעשה פלאים ■ אז מי צודק?
איראןאל עלחו"לחילוץטיסותישראל במלחמהמירי רגבמשרד התחבורהנתב"גרשות שדות התעופה