מחקר על ליגת הכדורגל ההולנדית: 80% מכספי הספונסרשיפ מגיעים מחברות מקומיות ■ המרוויחה הגדולה מחסויות: אייאקס - 14.31 מיליון אירו בעונה
הכול מתחיל ונגמר בפוליטיקה, וקשור לניסיון של ולדימיר פוטין לדחוף בכוח את הגז הרוסי למערב אירופה
איש העסקים הישראלי ממיאמי, לשעבר מבעלי המועדון - מפרסם את מותג מרכזי הקניות שלו, "RK", עבור כ-300 אלף שקל בשנה
כוכב ה-NBA, שהאוסף הפרטי שלו כולל למבורגיני, פורשה, פרארי, מייבאך ורולס רויס - יפרסם דווקא את k900, דגם היוקרה של קיה
"ספורטס ביזנס ג'ורנל": במידה וחברות מסחריות יחלו לפרסם על מדי המשחק של קבוצות הליגה - הן יחוייבו לרכוש ספוטים פרסומיים מטיים וורנר ו-ESPN
"הטיימס": הקבוצה המכניסה ביותר באנגליה מספונסרים ניסתה להוסיף שטח נוסף לנותני החסות; 19 המועדונים האחרים בליגה התנגדו למהלך
נותנות החסות של מועדון הכדורגל מחולקות לפי חמש קטגוריות שונות; הנתח העיקרי של העוגה מגיע מקטאר איירווייז ונייקי - 64 מיליון אירו
אז קבלו: מחקר חדש מצא כי "השדים האדומים" אחראים על 11% מהכנסות הספונסרשיפ של 116 מועדונים משש ליגות מובילות באירופה
"רדיו קטאלוניה": בהנהלת הקבוצה שוקלים לחזור ל"שורשים", ולהפסיק לפרסם חברות מסחריות על מדי המשחק הרשמיים; האם המהלך יתאפשר כלכלית?
חברת התעופה הטורקית, שמעניקה חסות ליורוליג עד שנת 2020, ממשיכה לקדם את קווי הטיסות שלה באמצעות פרסום בספורט; ההסכם הוא לשנתיים
חברת MSN ייזום ושיווק נדל"ן שילמה מאות אלפי שקלים למכבי ת"א כדי לייצר מינגלינג עסקי עם כבדי הכיס שמבין האוהדים הצהובים
החברה תשלם 2 מיליון שקל לעונה עבור החסות שתופיע בכל משחקי הקבוצה ■ תחליף את המותג ווירלפול שפורסם ב-3 העונות האחרונות
חברת iTrader, נותנת החסות הראשית של בית"ר, פנתה למינהלת: "לא נעשתה מצדכם כל פעולה על מנת לייצר מודעות לספונסרים הראשיים"
ב-10 השנים האחרונות שילמה נוקיה כ-6 מיליון דולר עבור החסות השמית של אולם הכדורסל ביד אליהו
הטניסאי שהפסיד בגמר היו.אס אופן יקבל 941 אלף דולר מטדאשי ינאי, האיש העשיר ביפן ומייסד חברת הביגוד הגדולה ביותר באסיה
המועדון של רומן אברמוביץ', שמקבל כ-18 מיליון ליש"ט בשנה מענקית האלקטרוניקה, צפוי להחליף את הספונסרית המרכזית שלו בעונה הבאה
אולימפיאדת פריז 2024אלטשולר שחםאירועים ומינוייםלי-אור אברבךמינוי בכיריםנייקיספונסריםפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות