למרות קצב מכירות של 565 מיליון שקל ומעבר לרווחיות - שיעורי הרווח שוליים ■ זוגלובק שומרת על כוחה בשוק מעדני הבשר, אך מאבדת את ההובלה במעדנים הארוזים ■ זוגלובק: "הנתונים אינם נכונים ואינם מדויקים"
בעוף טוב נפרדו באחרונה מגלר-נסיס, שכן החברה החלה לייצר שניצלים עם ירקות המתחרים בטבעול - שתקציב הפרסום שלה מטופל אף הוא במשרד היקף הפרסום של המותג ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר
בדיקה בשירות הלקוחות של 10 מחברות המזון הגדולות מפתיעה לטובה: הנציגים אדיבים, הבירור מהיר ומקצועי והפיצוי נדיב חבל רק שלא כולן מאפשרות פנייה לשירות הלקוחות דרך אתר האינטרנט שלהן
באסם ציינו בגאווה כי החברה הינה החברה התעשייתית הראשונה והיחידה בישראל (שאינה חברה ממשלתית) אשר קיבלה את הדירוג הגבוה הדירוג הגבוה יקל על אסם לגייס כספים להמשך התרחבות פעילותה בחו"ל
פודטק מפתחת, מייצרת ומוכרת תחליפי בשר מצוננים המשווקים בארה"ב ובקנדה מחזור המכירות ברוטו של החברה ב-3 הרבעונים האחרונים גדל ב-50% אסם תממן את הרכישה ממקורותיה וממימון חיצוני
אסםהעלאת מחיריםאירועים ומינוייםטכנולוגיה: פודטקיוקר המחיהמשרדי פרסוםנסטלהראובני פרידןשוקולדתקציב פרסום