כך אומר חגי שלום, בעל השליטה בטיב טעם ■ הרשת חתמה את הרבעון עם שחיקה ברווח התפעולי ■ ההכנסות הסתכמו ב-214 מיליון שקל - ירידה של 2.7%
קמן, שבשליטת רוני אלרואי, בוחנת הצעות למכירת כ-50% ממנדלסון לפי שווי חברה של 130 מיליון שקל
העם שרוצה צדק חברתי יוותר על מדיניות רווחה, כי הוא רוצה בעיקר 20% הנחה
לטענת התובע, הרשת מוכרת 200 גרם חמאה במחיר העולה על המחיר המקסימלי הקבוע בחוק
(עדכון) - טיב טעם מוזילה מוצרים בעשרות אחוזים ■ מההנחות ייהנו רק חברי מועדון הלקוחות ■ חגי שלום: בשלב ראשון יינתנו הנחות ב-13 סניפים בימים א'-ד' בלבד למשך חצי שנה
בעל השליטה ברשת טיב טעם רכש את המניות מ-3 גופים מוסדיים במחיר 362 אגורות למניה
קמעונאיות המזון הציבוריות - שופרסל, רבוע כחול, רמי לוי, כמעט חינם וטיב טעם - מציגות צמיחה ברבעון הראשון של 2011 ■ עם זאת, בהוצאות של כולן חלה עלייה, והרווחיות התפעולית ירדה
רשת הסופרמרקטים טיב טעם עומדת לסיים תהליך התייעלות ומתחילה לחשוב על מנועי צמיחה ■ מיתוג מחדש והנהלה שנחושה בדעתה להציף ערך נוסף מבשרים טובות לעתידה
המכירות בשנה החולפת נסקו ל-836 מיליון שקל ■ חגי שלום: "אמון הצרכנים בטיב טעם חזר"
מדובר במגרש בגודל 2.6 דונם ■ הסכם המכירה מותנה בכך שתוך 15 חודשים יתקבל אישור דירקטוריון טיב טעם וכן הסכמה עקרונית של המינהל להעברת מלוא הזכויות
חגי שלום הפך ארגז ב-4 מיליון שקל - למגדלים ב-1.3 מיליארד שקל ■ היום הוא השלים אקזיט נדל"ני ב-240 מיליון שקל
"העלאת שכר המינימום היא דוגמה להתערבות השלטון שפוגעת וגורמת לי לשקול להעתיק את 'הארגז' להודו" ■ איך בכל זאת אפשר לפזר סיכונים?
מייסד רשת המזון ניצל את השבחתה תחת ניהולו של חגי שלום, ומכר מניות ב-36 מיליון שקל ■ מחצית מהמניות הנמכרות רכש שלום עצמו, שעלה להחזקה של 51.7% בטיב טעם
חגי שלום ל"גלובס": "עקב העלאת שכר המינימום נצטרך לפטר עובדים בכמות גדולה, ומנגד להעלות את המחירים לצרכן" ■ "העלאת שכר המינימום היא מתכון בטוח לסגירת חברות"
גלובס" בודק איך המוזיקה בחנות גורמת לצרכן לרצות להישאר בה, איך הריח מייצר הזדהות בלתי מודעת עם הפריטים, ואיך המוצרים מסודרים כך שרק נושיט יד וניקח אותם
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גלר-נסיס פובליסיס, ענבר-מרחב-שקד ודרורי-שלומי ■ תקציב הפרסום של הרשת עומד על כ-10 מיליון שקל
דוחות כספייםאירועים ומינוייםחגי שלוםיוחננוףקמעונאותקרפוררמי לוירשת ויקטורירשתות שיווקשופרסל