כשכולם צועקים "אני הכי זול", ואין בידול - הדרך להכפשות קצרה
המנכ"ל עדי כהן: "כל השחקנים עשו מהלכי מחיר. כשהשוק זז - אנחנו זזים איתו"
השבוע הושג הסכם על מחיר השקית בסופר: 30 אגורות בשנתיים הראשונות, אך למהלך מתנגדות עדיין טיב טעם וקואופ ישראל ■ פורום יצרני השקיות מציג מצדו סקר שלפיו רובם המכריע של הצרכנים עושים בשקיות הניילון שימוש חוזר
ברשת מציינים כי הגדלת תמהיל ומגוון המוצרים בתחום היבוא והשיווק סייעו לשיפור הרווח הגולמי שלה, לעומת מגזר הסופרמרקטים ששמר על יציבות
כמה קל להסית אנשי שמאל ליברלים נגד זכויות עובדים
דחה בקשה לסגור 21 עסקים הפתוחים בשבת, בהם הרשתות טיב טעם, AM:PM, סופר יודה ועוד ■ השופט: "לא ייתכן שביום שלישי תוגש בקשה - וביום חמישי יינתן צו לסגירה של עסק" ■ המשך הדיון בנושא נקבע לנובמבר
כך לפי דירוג גלובס DUN'S 100 ■ עם הכנסות של כ-12 מיליארד שקל בשנת 2013, שופרסל הותירה את המתחרות הרחק מאחור
טיב טעם ביקשה לעכב את ביצוע פסק דינו של ביהמ"ש המחוזי, שקבע כי עיריית ת"א מחויבת לסגור את חנויות טיב טעם הפועלות בשבת - אך בקשתה נדחתה
למרות שצרכנים רבים בתל אביב הקדימו ביממה את הקניות, בעקבות החלטת שר הפנים לסגור את המרכולים בעיר בשבת – מתברר כי מרבית חנויות הנוחות יישארו פתוחות ויספגו את הקנס
כך מנמק שר הפנים את ההחלטה לסגור את המרכולים בת"א בשבתות ■ "השבת - מתנת העם היהודי לאנושות כולה. גם בגרמניה וצרפת יש יום שבועי ללא מסחר"
שר הפנים אמנם הכריז כי החל מהשבוע חל איסור להפעיל מרכולים בשבת בתל-אביב, אך שיחות שערכנו עם עם עשרות סניפים בעיר מעלה שהם כלל לא קיבלו הנחיות חדשות: "בטח שאנחנו פתוחים, ייקח זמן"
מכה לטיב טעם ו-AM:PM: לאחר שעיריית תל-אביב שינתה את חוק העזר העירוני, קבע שר הפנים גדעון סער כי המרכולים בעיר יישארו סגורים ■ עם זאת התיר סער ל-4 מתחמים מסחריים בת"א לפעול כרגיל במהלך סוף השבוע
הפסדים אלה מצטרפים להפסדים של 22 מיליון שקל שרשמה רשת מגה ברבעון הראשון וגם לצניחה בביצועים של רשתות שיווק אחרות
פסיקת העליון חייבה את העירייה לאכוף את חוק העזר לסגירת עסקים בשבת, ועקב כך התוותה העירייה מדיניות חדשה שהטיבה עם עסקים ותיקים ■ המחוזי: מדיניות עיריית ת"א בנוגע לפתיחת עסקים בשבת - פגומה ומפלה
נקבע כי הרשת תשלם 300 אלף שקל אם תבצע עבירה דומה ב-3 השנים הבאות
עקב הירידה החדה במכירות שופרסל, מגה וקו-אופ ישראל בחג, רומז בכיר בשופרסל כי רוב הירידה במכירות הייתה במגה ■ מגה: "גדלנו בגזרת הדיסקאונט. הירידה נובעת בעיקר מסגירת סניפי מגה בול שהיו פעילים בשנה שעברה"
דוחות כספייםאירועים ומינוייםחגי שלוםיוחננוףקמעונאותקרפוררמי לוירשת ויקטורירשתות שיווקשופרסל