המחאה החברתית העולמית, המשבר הפיננסי באירופה והשינויים הטכנולוגיים משנים את דמותו של הצרכן ■ קבלו את הטרנדים שישפיעו על עבודתו של כל איש שיווק
אמצעים להארכת חיי המדף של פירות וירקות טריים הם הלהיט החדש ברשתות קמעונאיות
בפרויקט מיוחד למוסף "פירמה" של "גלובס" שייצא לאור ביום שלישי הקרוב, מציגה הטרנדולוגית עדי יופה את מגמות הצריכה העיקריות של ישראל לשנה הנוכחית
במיתון של 2008 בנקים בארה"ב נפלו, התשואות בקרנות נמחקו, חנויות דיסקאונט הפכו לפופולריות והכול הפך יותר צנוע; והיום? ■ הטרנדולוגית עדי יופה מנתחת את הטרנדים שהניעו את 2011 - ומספקת הצצה למה שצפוי כאן ב-2012
המערכת תאפשר לעקוב אחר נתוני אמת של כל מוצר או קטגוריה בישראל ■ מנכ"ל זאפ, איתן זינגר: "זה כמו הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, רק בעולם הצרכנות"
ייעוץ רפואי בסופרמרקט, טיסות על אדי שמן בישול וחשבוניות מהקופה ישר לסלולרי
תאגידים שלא ינהלו דיאלוג עם הלקוחות ישלמו מחיר ■ חברות הסלולר ישלמו לצרכן כדי להשתמש במידע עליו ■ ועתיד העיתונות טמון בלינקים שיעלו הקוראים ברשת
שמן סיליקון בנעלי הספורט, השכרת רכב לפי שעה וקורס חינמי אונליין בבינה מלאכותית
שוק הרכב הישראלי עובר שינויים מסיביים, שנובעים בעיקר משינויים בהרגלי הצריכה ■ איך ייראה המאבק על הלקוח הפרטי, מהו המסלול עוקף המחירונים, ומדוע אולמות התצוגה נכחדים?
לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו
לכל באזז יש תאריך תפוגה. זיהויו מונע פדיחות למותג, וזה רלוונטי גם לראיונות עבודה
מי שרוצה לקלוע לטעם הצרכן, כדאי שיידע להיכן העולם צועד ■ אז תאפשרו לצרכן לשחק, להתנתק מהמירוץ הטכנולוגי, להרגיש מיוחד, לקבל הכול מיד - אבל לא להתחייב לטווח ארוך
הטרנד החדש מגיע לישראל באיחור אופנתי, ואנחנו בדרך לשינוי דפוסי הצרכנות
מה אפשר ללמוד מהיעלמות קלטות הווידיאו, המפות והאנציקלופדיות וגסיסת ה-DVD?
כך יתמודדו המשווקים בארץ עם טרנד הרכישות הקבוצתיות המוזלות ועם פורסקוור
טיקטוקפייסבוקפרסוםצרכנותצרכניםקולנוערשתות חברתיותשיווקשיווק דיגיטלישיפוץ