קמפיין הפרסום כלל הזמנות להופעות של ג'ון לנון וג'ימי הנדריקס, תחת הסלוגן: "מעיר את המתים" ■ קמפיין יופלה "שטוזים" במקום השני בדירוג
גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות שלא שודרו כלל השבוע זוכות למיקום יפה בטבלה - בנק מזרחי-טפחות, סלקום ופלאפון
תתחרה ישירות במותג "גמדים" של שטראוס באמצעות שני תתי-מותגים חדשים - יופלה שטוזים ויופלה ZOOZ ■ תנובה: "אנו מאמינים כי בטווח של שנתיים הקטגוריה תצמח ב-20%-25%, ואנחנו נהיה גורם משמעותי בשוק"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממוקמת בשבוע הראשון לשידורה במקום השני ברשימת האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא שוב הזכורה ביותר ■ הפרסומת לבזק היא המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה, באמצעות מקאן-אריקסון, מובילה גם השבוע את טבלת הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת למקדונלד'ס נכללת בטבלאות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה בשבוע החולף
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-171 אלף דולר ■ מלבד החברות הסלולריות, גם חברות המזגנים - טורנדו ואלקטרה - ממשיכה לבלוט בפרסום בטלוויזיה וברשת
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת השתלבה בראש הטבלאות כבר בשבוע הראשון לפרסומה ■ קמפיין "החומה" של סלקום - במקום השני באהובות
בבקשה לייצוגית נטען כי אקטימל ויופלה אינם מחזקים את המערכת החיסונית כפי שנטען בפרסומי הנתבעות ■ בפשרה נקבע כי שטראוס ותנובה יתקנו את הפרסום באופן שיסיר את הבעייתיות הנטענת בכתב התביעה
גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו
גיאוקרטוגרפיה: 6 פרסומות עם ההשקעה התקציבית הרחבה ביותר נכללות השבוע גם ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות
אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג
למקום השני בטבלת הפרסומות האהובות השבוע הגיעה הפרסומת ליופלה למרות החג: ירידה בהיקף ההשקעה בפרסומות בטלוויזיה
פרטנר הופך לספק תוכן ועושה השבוע דאבל בשתי טבלאות הפרסום HOT מחדשת את ערוץ 3 ומתמקמת במקום הרביעי
יופלה של תנובה נכשל בהתמודדות מול אקטימל של שטראוס במאבק על שוק המשקאות הפרו-ביוטיים קטגוריית המשקאות הפרו-ביוטיים בכללותה סובלת מירידה
מקאן תל אביבשירה מרגלית