עיתונאי, עורך המדור "נתח שוק" בעיתון "גלובס"
לצד מעסיקים וחברות גלובליות שמבינים את הערך המוסף של העסקת עולים משכילים ובעלי היכרות עם שווקים בחו"ל, ישנם לא מעט שנרתעים מלקחת סיכון ולהעסיק מישהו שעשוי לא להיקלט ■ 5 עולים חדשים מספרים על הקשיים
העולם משתנה, ומאות אלפי יהודים רואים בישראל אופציה להגירה ■ אוכלוסייה זו יכולה להיות הזדמנות לצמיחה, לעסקים חדשים ולחיזוק הקשר עם העולם ■ אז למה ישראל שבויה במודלים ישנים של קליטת עלייה ולא מנצלת את הפוטנציאל?
הפרס לכתב "גלובס" יניב פוהורילס ניתן עבור מוסף כיפור שעסק ביהדות התפוצות
עם בריאות לא הולכים למכולת. באולימפיאדה כבר הבינו את זה
מבט על מודעות פרינט מהעולם שעושות את ההבדל - אל תדפדפו ■ דירוג "פירמה": משרדי הפרסום של השנה 2011
השכר ואפשרויות הקידום פחות חשובים לעובדים, שמעדיפים תקציבים זוהרים עם "באזז" בשוק
למרות היותו מקצוע אמורפי שעדיין נמצא בהתהוות, כל החברות הגדולות בארץ ובעולם כבר יודעות שהן חייבות שיהיה להן "מנהל מדיה חברתית". מה זה המקצוע הזה, מי עושה אותו, ולמה בכלל צריך אותו? מנהלים בכירים בתחום הניו-מדיה מסבירים
חתונה בישראל היא כבר מזמן לא רק אקט רומנטי או שמחה משפחתית. מדובר בתעשיית ענק
הח"כית קיבלה בחינם 30% רייטינג - ומבלי להתכוון אולי גם עשתה זאת בטיימינג מדויק
האם הפכנו לאומה שאוהבת קולינריה - או שמנסים להפוך אותנו לכזאת? קשה לדעת
83% מהציבור חושב ש"הישרדות", תוכנית הדגל של ערוץ 10, משודרת בכלל בערוץ 2
העיתונות הטורקית כמרקחה: האם כיבוי השריפה בכרמל יחמם את היחסים עם ישראל?
בכירי ענף הפרסום בישראל בוחרים את קמפיין השנה בחו"ל. רואים עולם
לפרינט יש עדיין תפקיד חשוב בהעברת מידע להמונים, ביצירת תחקירים ובקביעת סדר יום
אדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםמגזין Leadersמקאן תל אביבמשרדי פרסוםסקרענף הפרסוםפייסבוקרשתות חברתיות