כאל

כתבות אחרונות

 

את זה ברונפמן לא יכול להרשות לעצמו

כל בעיה של סליקה בלתי תקינה, עלולה בעיה חמורה של הלבנת הון

משה ליכטמן 16.11.2009

מנכ"ל כאל צ'צ'יק: זרקנו מהמערכת את בתי העסק שגרמו לבעיה

(עדכון) - ויזה העולמית קנסה את חברת כרטיסי האשראי כאל ב-9 מיליון אירו על חריגה מכללי הציות בתחום המסחר האלקטרוני ■ בועז צ'צ'יק: "זה אירוע חריג וחמור שחבל שקרה, אבל דברים כאלה קורים"

עירן פאר ומשה ליכטמן 15.11.2009

ברונפמן לא יכול להרשות לעצמו

העבר השחור של דיסקונט בפרשות הלבנת ההון בניו יורק, הן שהביאו להדחה

משה ליכטמן 15.11.2009

האם הדחת זוהר קשורה להתנהלות כאל בסליקה?

(עדכון) - מקור בכיר בדיסקונט-כאל: "ברונפמן הדיח את שלמה זהר גם בגלל התנהלות כאל בסליקה באינטרנט" ■ דובר קבוצת ברונפמן: "אין קשר בין הדברים"

משה ליכטמן 15.11.2009

ירידה של עד 21% בהוצאה על חשבון העו"ש למשקי הבית

כך עולה היום מסיכום הרפורמה בעמלות הבית שפרסם בנק ישראל ■ בנק הפועלים ובנק לאומי הם הבנקים הזולים ביותר למשקי בית - הבנק הבינלאומי הוא הבנק היקר ביותר

הלל קורן 15.11.2009

מנכ"ל ישראכרט יטפל אישית בלקוחות בנייד: 052-5334333

בעקבות הביקורת שנמתחה ב"גלובס" על השירות ועל זמני ההמתנה במוקד הטלפוני של ישראכרט, הודיע היום מנכ"ל החברה דב קוטלר כי יטפל בנושא באופן אישי: "השירות עומד בראש סדר העדיפויות של החברה"

עירן פאר 04.11.2009

לישראכרט לא אכפת שתמתינו

עם 200 מיליון שקל רווח שנתי, אפשר היה לצפות שתשפר קצת את המענה ללקוחות

עירן פאר 04.11.2009

בועז צ'צ'יק: "שווי של 3 מיליארד שקל לכאל הוא ריאלי"

מנכ"ל כאל מכין את החברה להנפקה לפי שווי שעד לפני כמה שנים נראה דמיוני ■ בדרך הוא מביט אחורה אל השינוי האסטרטגי שביצע בחברה, לא מתחמק מהתייחסות לכשלים שהתגלו בה, ומסתכל קדימה אל התפקיד הבא - האם מדובר במנכ"ל בנק גדול?

עירן פאר 29.10.2009

בדיקת "גלובס": ההמתנה הקצרה ביותר למוקדי השירות - בחברת החשמל

בדיקת "גלובס" במוקדים של 14 חברות מגלה פערים משמעותיים בין זמן ההמתנה למוקד שירות הלקוחות ובין ההמתנה למוקד המכירות ■ ההמתנה הממושכת ביותר היתה למוקד השירות של ישראכרט - כמעט 13 דקות

אפרת אהרוני 23.10.2009

ההנחה חייבת להימשך: כל הדרכים לראות הצגות תיאטרון במחיר מוזל

שפע של הנחות - דרך ועדי עובדים, קופונים באינטרנט ונקודות של חברות אשראי - מאפשרות לקנות כרטיס לתיאטרון אפילו ברבע ממחירו המלא ■ מי שמתפשר על שורה רחוקה, יוכל גם להוזיל משמעותית את המנוי

מיכל רז-חיימוביץ' 19.10.2009

סמנכ"לית לאומי קארד: "אני לא רוצה לגרום לאנשים להיכנס לחובות - כי אז אני בבעיה"

כך אומרת ורדית גונדטר, סמנכ"לית השיווק של לאומי קארד, בראיון ל"גלובס" ■ "יש סיבה טובה לגובה הריבית שאנחנו גובים, כי אין לנו ביטחונות. כשאני מנפיקה כרטיס חוץ-בנקאי - הסיכון עליי, והריבית מבטאת את הסיכון"

עירן פאר 13.10.2009

סטיב גרינספן, מנכ"ל כאל נכסים, מסיים את תפקידו

מנכ"ל כאל בועז צ'צ'יק החל באיתור מחליף ובינתיים ימשיך גרינספן בתפקידו כמנכ"ל החברה עד למציאת מחליף

עירן פאר 06.10.2009

ראו הוזהרתם: הלוואות האקספרס אולי נוחות ונגישות - אבל עולות ביוקר

הלוואות האקספרס שמציעות חברות האשראי בקמפיינים מלאי הומור אכן מפתות מאוד ונוחות מאוד - אך עולות ביוקר: הריבית עליהן גבוהה אפילו פי חמישה מריבית על הלוואות רגילות

אורלי פלג-מזרחי 06.10.2009

ישראכרט מתרחבת בסחר האלקטרוני; שכרה את ברוך אלפיה

ישראכרט מצהירה שלא תיכנס לסליקה בתחומי הימורים ופורנו ■ אלפיה, לשעבר בכיר בחברה המתחרה, כאל, הנחשב למומחה בתחום וישמש כיועץ לישראכרט ■

עירן פאר 05.10.2009

גם כתב האישום הפדרלי לא הרתיע את כאל

במשך שנה וחצי שבהן נתן ג'קובסון עשה עסקים עם כאל, הוא היה בחזקת נאשם בעבירות שנגעו ללב הפעילות של החברה, ובכאל ידעו על כך ■ ג'קובסון הואשם במתן שירותי סליקה לרשת ■ סקס, הימורים ותוספי מזון

משה ליכטמן 02.10.2009

סקס, הימורים ותוספי מזון: הסיכונים של חברת האשראי כאל

מספר אירועים מעלים סימני שאלה לגבי הסיכונים שכאל לוקחת על עצמה בפעילות הסליקה באינטרנט

משה ליכטמן 02.10.2009

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 377 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 24