יכול להיות שלמונייד באמת תעשה מהפכה ותכבוש את השוק • אבל בינתיים חסרים מידע ונתונים
שווי חברת הביטוח הדיגיטלי, שעדיין רושמת גידול בהפסדיה, יותר מהוכפל ביום המסחר שלאחר ההנפקה, ל-3.8 מיליארד דולר • נסיקתן של מניות ההייטק הישראליות, ולמונייד ביניהן, אינה מתבססת על התוצאות הפיננסיות שלהן, אלא משקפת בעיקר ציפיות משקיעים למימוש הפוטנציאל העסקי שלהן בעתיד
חברת הביטוח הדיגיטלי הנפיקה בשווי של 1.6 מיליארד דולר "אחרי הכסף" וגייסה 319 מיליון דולר • לאחר ההנפקה מחזיקים המייסדים, דניאל שרייבר ושי וינינגר, מניות בשווי 100 ו-115 מיליון דולר, בהתאמה
חיבור הדוק בין תעשיות ההייטק והביטוח המקומיות וניצול שוק ההון המקומי כדי לגייס משאבים, בתמיכת הרגולטור, הם חיוניים על מנת להביא לקפיצת המדרגה המיוחלת של הענף
המנהלים שהביאו חברה לשווי של 12 מיליארד דולר וחולמים להיות אמזון • הסיפור היפה מאחורי ישרא-בלוג, למונייד חושפת את השווי לפיו היא רוצה להנפיק, וה-MeToo# מגיע לתעשיית הגיימינג • השבוע בהייטק
בלמונייד רוצים לגייס כ-275 מיליון דולר לפי שווי של 1.15 מיליארד דולר לפני הכסף • השווי משקף למניות המייסדים שווי של 85-95 מיליון דולר
חברות מנפיקות מוקדם מדי, המנכ"ל שמבין שצריך להיות פרנואיד כדי להצליח והשיעור העסקי שמספקת לנו ג'ויטיונס • וגם: שי-לי שפיגלמן מ"ישראל דיגיטלית" מסכמת קדנציה • מה קרה השבוע בהייטק
בדימונה רוצים להביא חברות הייטק - האם הם מסוגלים? • דני גלוטר בראיון לאחר האקזיט של אופטימל • מיקרוסופט חוזרת לפרקטיקות ישנות ובעייתיות • ומה הסיכוי של למונייד להביס את חברות הביטוח המסורתיות • השבוע בהייטק
עם שווי עצום ומודל שמייצר בינתיים רק הפסדים, חברת הביטוח הדיגיטלי הישראלית פרסמה תשקיף לקראת הנפקה • האם מדובר בעוד חברה דוגמת WeWork, שרק מנסה לשייך לעצמה ארומה טכנולוגית - או בחברת ביטוח אמיתית ועצמאית שתשנה סדרי עולם?
הכנסות למונייד ב-2019 עמדו על 67 מיליון דולר • בחברה מדגישים בתשקיף כי ההפסדים ביחס להכנסות נמצאים בירידה
היום מסתיימים 180 הימים שבהם בעלי המניות בחברת הטכנולוגיה הישראלית היו מנועים ממכירתן, ונראה כי בשוק חוששים מפני אפשרות של מימושים במניה
באפריל האחרון החברה גייסה 300 מיליון דולר בהובלת סופטבנק, לפי שווי של למעלה ממיליארד דולר • הכנסותיה של למונייד הן אמנם גבוהות, אך כמו יתר חברות הפורטפוליו של סופטבנק היא עדיין חברה הפסדית
חברת הביטוח הדיגיטלי הישראלית למונייד החלה לפעול בגרמניה, אך נאלצה לשנות את הלוגו בעקבות דרישה של דויטשה טלקום, שמחזיקה בזכויות על הסימן המסחרי של הצבע הוורוד • שי וינינגר, ממייסדי למונייד: "זה מטריד ברמה הערכית, ואנחנו גם לא מוכנים שידרכו עלינו"
סטנדאפיסטים שעובדים בשירות לקוחות, שיתוף פעולה עם דן אריאלי ומהפכה בתחום הביטוח • שי וינינגר, מייסד-שותף ונשיא חברת למונייד, התארח השבוע באירוע "גלובס" ו"עוד פודקאסט לסטארט-אפים" • איך מפרסמים מוצר אפור כמו ביטוח? • האזינו
בין ניסיונות חסינות לאירוויזיון, השבוע האחרון יכול להפוך לאחד השבועות המטורללים בתולדות המדינה • לכבוד השבת מלכה ורגע לפני שקובי מרימי זוכה בדואז פואה, פינקנו אתכם בחמשת הפודקאסטים של "גלובס" שאתם אהבתם במיוחד השבוע • פודקאסט לשבת ברוח האירוויזיון • האזינו
זה אחד הסבבים הגדולים ביותר בהייטק הישראלי, המביא את סך גיוסיה של למונייד ל-480 מיליון דולר מאז הקמתה ב-2015 • רוצים לשמוע את נשיא והמייסד השותף למונייד מספר על חדשנות בעולם מסורתי ואתגרים בניהול חברה צומחת? ב-7 במאי ייערך מיטאפ של "גלובס" ו"עוד פודקאסט לסטארט-אפים" - ההרשמה בפנים
פייברWixביטוח דיגיטלידוחות כספייםדניאל שרייברהיפווול סטריטחברות הייטקישראליות בוול סטריטשי וינינגר