למי שמתעקש על קבריולה - מרצדס E קלאס החדשה היא קבריו משובחת: יפה, נוחה להפליא, מרשימה, יעילה ומהירה, אף כי לא מרגשת לנהיגה ■ היא עושה בדיוק את מה שקבריולה אמורה לעשות: מנפחת את האגו ומעלה אגלי זיעה על המצח
אחרי שכיסו את חובם ל"ירוקים", ציידו מהנדסי אלפא-רומיאו את מיטו עלה-תלתן-ירוק במצב ספורטיבי ■ במצב זה משתחררים מלוא כוחות הסוס של המנוע, המאפשרים לנהג לקבל ביצועים שתואמים את העיצוב המרהיב ולהשאיר מאחור את חובבי איכות הסביבה ■ חבל שתג המחיר בעייתי
לאחר שעברה "שדרוג אמצע החיים", נפטרה מתיבת ההילוכים הרובוטית שהניסה לקוחות נאמנים ושלחה את מכירותיה לתרדמת - פותחת טויוטה אוריס פרק חדש במסעותיה בארץ הקודש ■ למרות החבטה התדמיתית שספגה החברה באחרונה, עדיין מדובר באחד המותגים החזקים בשוק הפרטי
החידוש המרכזי בוולוו S40 מודל 2010 הוא המחיר ■ אבסולוטית עדיין לא מדובר ב"מחיר מציאה", אבל הוא בהחלט מספק תמריץ למעריצי המותג שתמיד רצו לשים וולוו בחניה אך נרתעו מהמחיר
היתרון הגדול של לקסוס GS300 בפלח היוקרה הוא יכולתה לשקף את האופי היפני של מתכנניה: רגועים, מדויקים, חסרי פשרות ושומרים על דיסקרטיות ■ מי שיוותר על התנהגות ספורטיבית, יפוצה גם בנוחות נסיעה שמותאמת היטב לתנאי האספלט הישראליים
ב.מ.וו 7 אקטיב-הייבריד מפתיעה - לא כהיברידית, כמכונית: יש בה משהו מתריס. חצוף. עיקש ■ כאילו התבוננו מהנדסי ב.מ.וו בסערה הפופוליסטית המתרגשת על תעשיית הרכב, ומלמלו לעצמם: "אתם רוצים שנייצר היברידית? אין בעיה. אבל נעשה זאת בדרך שלנו"
חיצונית קל מאוד לזהות את קהל המטרה אליו מכוון הדור החדש של ניסן מוראנו: שוק הקרוס-אובר היוקרתי ■ מדובר בכלי נעים ומהונדס היטב, שיספק לשוחרי הסטטוס כמויות נכבדות של תשומת-לב ויפנק את נוסעיו
למרות הכרזת היצרן, אאודי A8 החדשה היא לא מכונית ספורטיבית ■ היא אמנם מהירה ומהוקצעת, אבל כדי לזכות בתואר היא זקוקה לקצת חוצפה ■ היא תעקוף כמעט כל ספורטיבית שתיקלע לדרכה, אבל שערות ראשו של הנהג יישארו מסורקות למופת
עם חרטום עז, מצולע, כמעט מצולק; צדודית עתירת קווים, התנפחויות ומשטחים; גג מתעגל בסגנון קופה; וירכתיים עגלגלים - איש לא יכול להישאר שווה-נפש למראה יונדאי ix35 ■ האם הנוכחות הקולניות תצליח לעזור לה להילחם כראוי במתחרותיה?
לה-קרוס החדשה מצליחה להפתיע ■ מדובר במכונית אמריקנית מזן חדש, שמצליחה לשלב בין תחושת השפע של דטרויט לאיכות הייצור והיכולות הדינמיות של מכוניות פרימיום אירופיות ■ ואת כל זה היא גם מציעה במחיר סביר מאוד
מתיחת הפנים שעברה וולוו C30 החדשה חידדה את העיצוב הייחודי שלה וסימנה אותה כפריט לאספנים בהתהוות ■ אומנם מתחת לכסות החיצונית נגלית מכונית עם שליטה והיגוי מדויקים יותר, אך עדיין לא מדובר במכונית ספורטיבית של ממש
התואר DS הוא כמעט תואר אצולה בדברי ימי סיטרואן, אלא שסיטרואן DS3 מציגה שפת עיצוב חדשה לגמרי ■ אמנם נדמה כי מדובר בטיוטה בלבד, אך אין ספק כי בעתיד עיצובה ישתכלל, יתעדן ויתפתח, וגם היא תוכל להצטרף לפנתיאון המפואר של החברה
שבילי עפר, טיפוס על מדרכות וגיחה אקראית לחוף הים יתקבלו בברכה ע"י יונדאי סנטה-פה המחודשת ■ אתגרי שטח? זה קצת יותר מדי עבור המכונית העגלגלה, אבל המימדים המתונים שלה מספיק מכובדים כדי להעניק לישראלי את הסטטוס הנחשק "כביש-שטח"
מה חדש בב.מ.וו 535 מודל 2010? על פניו כלום ■ אבל עם יותר כוח והרבה יותר אלקטרוניקה, היא מתמודדת בהצלחה יתרה עם כל מגרש שבו היא נדרשת לשחק ■ אין ספק שאת הקרב הנוכחי בסגמנט המנהלים-פאר היא לוקחת בקלות
בעזרת תא נוסעים שנראה כמו חדר במלון בוטיק בודהיסטי בדאון-טאון טוקיו, מנוע V8 חזק, איכות שתוכננה לשרוד לנצח ומחיר תחרותי - תנסה לקסוס LS המחודשת, "הילדה החדשה בשכונה", להעמיק את אחיזתה בפלח הפאר הישראלי
עם תכלית מוצהרת לספק תחבורה נוחה, אמינה, בטוחה ושפויית-מחיר, ובלי יומרות מיוחדות לנסות אפילו להטריד את בלוטות האדרנלין, תנסה רנו פלואנס החדשה לגבור על הבייב הלאומית, מאזדה 3
ב.מ.וו (BMW)המומלצותיונדאיכלי רכבמכונית חשמליתמרצדספולקסווגןרכב חדשרכב סינישוק הרכב