מדד המותגים 2019

כתבות אחרונות

 
נטפליקס / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

כולם אוהבים את נטפליקס (חוץ מהמאוימים והמאיימים עליה)

אחרי שנים שגוגל וקוקה־קולה נלחמו ראש בראש על המקום הראשון בדירוג 100 המותגים המובילים של "גלובס", נטפליקס דילגה בקלילות מעל כולם וקטפה את הכתר • כך ניצח הסטרימינג את הברודקאסט, וצפיית בינג' שינתה את הרגלי צריכת התוכן הטלוויזיוני שלנו • אזהרת ספוילר: עוד לא ראינו כלום

יונתן כיתאין 11.08.2019
מדד המותגים: מזון ומשקאות / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

קולה, במבה, קפה ותה: מה הם מותגי המזון והמשקאות המובילים בישראל ואיך ייראה עתיד הענף

כדי להישאר רלוונטיות בעיני הצרכנים, חברות המזון שהיו רגילות באופן מסורתי לייצר מוצרים בייצור המוני, עוברות לייצר מוצרים שפונים לקהלים ייעודיים - ללא גלוטן, ללא סוכר, ללא לקטוז וללא בשר • אלה המותגים שהצליחו לשמור על מקום של כבוד במודעות של צרכני ישראל ב-2019

שני מוזס 08.08.2019
מדד המותגים: יצרניות מזון / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

גל התייקרויות שעדיין לא הסתיים ועשר ספקיות מרכזיות: אלה יצרניות המזון המובילות בישראל

הספקיות הגדולות התחילו להעלות מחירים בקיץ שעבר, אבל גל ההתייקרויות עדיין לא הסתיים • ככל הנראה גם המחצית השנייה של 2019 צפויה לעמוד בסימן עליות מחירים

שני מוזס 07.08.2019
מדד המותגים: תקשורת, מדיה וסלולר / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

ענף במשבר מחכה לצלצול הגואל: מי הם מותגי המדיה והסלולר שהישראלים בכל זאת אוהבים

שוק התקשורת במשבר עמוק, וקשה לגלות אופטימיות: ההכנסות ממשיכות להישחק, הרגולציה ממשיכה להכביד, ותפקיד שר התקשורת הפך לכלי משחק פוליטי שלא נותר אלא לקוות כי לא יגרום נזק • מנטפליקס עד פלאפון - אלה המותגים המובילים בענף בישראל ב-2019

גד פרץ וענת ביין-לובוביץ' 06.08.2019
מדד המותגים: תעופה ותחבורה / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

הדירוג: מותגי התעופה והתחבורה המובילים בישראל

בראש דירוג ענף התחבורה והתעופה ניצבות שתי חברות שחוו עוד שנה קשה ושזוכות בדרך-כלל לביקורת רבה מהציבור: אל על ורכבת ישראל

מיכל רז-חיימוביץ' ודניאל שמיל 06.08.2019
JOMO - Joy of Missing Out. ההנאה שבהחמצה / צילום: pixbay

מחמיצים ונהנים: הכירו את JOMO, התופעה שתשחרר אתכם מלקושש לייקים

אחרי שמיליארדים נדבקו במגפת ה־FOMO, הולכת ומתפשטת בעולם תופעת ה־JOMO - ההנאה שבהחמצה • פחות שעות גלישה בפייסבוק, פחות איסוף לייקים באינסטגרם, פחות גלילה אינסופית במורד הפיד • המחמיצים מספרים על תחושה אמיתית של שחרור, וענקיות הטכנולוגיה מבינות שההתמכרות למסכים ולרשתות החברתיות עלולה להפוך לבומרנג, ומנסות למנוע את הסחף

ויקי אוסלנדר, ניו יורק 04.08.2019
מדד המותגים: רכב / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

כל מה שאתם צריכים לדעת על המותגים המובילים בשוק הרכב בישראל

גרף מכירות הרכב בעשור האחרון נע בין צמיחה מכובדת ליציבות סולידית • אבל חידוד הפוקוס מגלה עיוותים קשים ביחס לשוקי רכב נורמליים במדינות מפותחות, ואלה רק הולכים ומחמירים

דובי בן גדליהו 04.08.2019
ליברפול חוגגת את הזכייה בגמר ליגת האלופות 2019. רזולוציות של שניות / צילום: מוטסו קאוואמורי, רויטרס

מאמא ליגה: איך הפכה ליגת האלופות לאחת מיצרניות המותגים הגדולות בעולם

האימפריה של ליגת האלופות נבנתה על בסיס המנון מיתולוגי, פרוטוקול נוקשה ורשימה מצומצמת של ספונסרים • איך השפיע סילביו ברלוסקוני על עולם הכדורגל, אילו חולצות נמכרות בשוק של מרקש, ולמה מה שקורה במגרש פחות חשוב לפעמים ממאמצי השיווק?

טל וולק 04.08.2019
מדד המותגים: רשתות בתי קפה ומזון מהיר / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

הדירוג: מותגי בתי הקפה והמזון המהיר המובילים בישראל

רשתות ההסעדה תופסות נפח הולך וגדל משטחי המסחר בקניונים, אבל במקביל הרגולציה עליהן הוכבדה • בשנה הקרובה הן יתמודדו עם אתגר נוסף: אפליקציות משלוחי האוכל שמשנות את השוק

שני מוזס 04.08.2019
מדד המותגים: אופנה / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

השנה המאתגרת של מותגי האופנה המובילים בישראל

ענף האופנה סובל ממשבר עמוק: אשתקד נסגרו 12% מהעסקים בתחום, וגם הקמעונאיות הגדולות סובלות מצניחה בשווי - חוץ מקבוצת פוקס • אבל המצב לא מפריע לענקיות אופנה בינלאומיות להיכנס לארץ

שני מוזס 03.08.2019
כדור ארץ שטוח / אילוסטרציה: שאטרסטוק

הכול מטומטם? מה גורם לאנשים להטיל ספק ברפואה או להאמין שהעולם שטוח

חברות התרופות חברו יחדיו כדי לפעול נגדנו, ואילן רמון בכלל לא טס לחלל • מה גורם לאנשים להתנגד לחיסונים או להאמין בתאוריות קונספירציה פסבדו-מדעיות, ואיך זה קשור להיותם חלק מקבוצה?

שירי דובר 01.08.2019

גורו השיווק הבינלאומי מרטין לינדסטרום: "הקונספט של מותגים גלובליים מת"

מרטין לינדסטרום התחיל לייעץ לחברת לגו כבר בגיל 12, ומאז הספיק לעבוד עם וולט דיסני, אמריקן אקספרס ומיקרוסופט - ולהפוך לגורו עולמי בתחום השיווק • בראיון מיוחד הוא מציע לתאגידי הענק להתכונן למלחמה • "הישראלים יודעים יותר מכולם איך זה מרגיש לחיות בחברה שניזונה מפחד. זה המקום שהעולם הולך אליו"

מאיה לקר 01.08.2019
מדד המותגים: בריאות / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

מכבי או הכללית? אלה מותגי הבריאות המובילים בישראל

למרות שמכבי היא קופת החולים שאליה עוברים הכי הרבה לקוחות, בראש דירוג המותגים ניצבת קופת חולים כללית, שממשיכה לאבד מבוטחים • מאוחדת סובלת מגירעון ענק שהכה בתדהמה את משרדי האוצר והבריאות

הילה ויסברג 01.08.2019

תרמתם בבית? המגזר השלישי מחפש מיתוג מחדש

במציאות שבה המשאבים דלים אך יש צורך שיכירו אותך, עמותות נאלצות לפנות לציבור כדי שיציע שם או לוגו חדש, ולאנשי פרסום שיעבדו פרו־בונו • איך ממתגים מחדש, למה זה שונה מעסקים גדולים, ואיך מגבירים את המודעות כדי להגיע לעוד תורמים? • המגזר השלישי, דור 2.0

הילה ויסברג 01.08.2019
מדד המותגים: טכנולוגיה ודיגיטל / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

אפל, סמסונג או אולי בכלל וואטסאפ: מי הוא מותג הטכנולוגיה והדיגיטל המוביל בישראל

אי־אפשר איתן, אי־אפשר בלעדיהן: הביקורת על ענקיות הטכנולוגיה הולכת וגוברת, אבל המותגים שלהן עדיין חזקים • הציבור פיתח בהן תלות כל־כך גבוהה, שגם הפרשות שנחשפו - מהשפעה על בחירות ועד לפגיעה בפרטיות - סודקות רק במעט את התדמית שלהן • אלה המותגים החזקים ביותר בישראל

עמרי זרחוביץ' ושני מוזס 31.07.2019
קמפיין Planet or Plastic של נשיונל ג'אוגרפיק / צילום: צילום מסך

המותג מחפש משמעות: כשהצרכנים מצפים לאקטיביזם חברתי

האקטיביזם החברתי של המותגים מתחזק: ציפיות הצרכנים למעורבות חברתית של מותגים רק גדלו, ומותגים נוספים מתעוררים ומחפשים את הייעוד המיטיב שלהם • התמקדות בערכי הצרכן במקום בערכי המותג יכולה להביא ליצירתיות ולהצלחה עסקית – אבל רק אם מקפידים לשמור על אותנטיות

שירלי קנטור 31.07.2019

   123456   

   נמצאו 96 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 6