אין ספק שמזון מוכן, קפוא או ארוז, מספק פתרון מהיר ונוח - אבל בדיקת "גלובס" מגלה שלא רק שהרכיבים שלו פחות בריאים, המחיר שלו לא נמוך יותר מזה של הכנה בבית
הזמינות הופכת את הפלאפל והנקניקייה לתחליף לארוחת צהריים מסודרת, אך למחיר הנמוך יש עלות בריאותית גבוהה ■ "גלובס" מדרג את ארוחות הרחוב הנפוצות
במחלקת המחקר של מריל לינץ' ממליצים על מקדונלד'ס "קנייה" במחיר יעד של 98 דולר לפי מכפיל רווח 17, ומעלים התחזית לרווח נקי למניה לשנת 2012 ל-5.67 דולר
הרווח הנקי הגיע ל-1.51 מיליארד דולר - עלייה של 9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ עלייה של 5% בהיקף המכירות של מקדונלד'ס בארה"ב
לטענת השלוחה היפנית של רשת המזון המהיר, בתוכנית החלל יושקעו 22 מיליארד דולר
משקאות הקפה הם מרכז הרווח המשמעותי ביותר של חנויות הנוחות בארצות-הברית
הסניפים - ברמת-החייל, ברחוב הארבעה בת"א וביוקנעם - ייפתחו בהשקעה של 12 מיליון שקל
בינו גבסו, ד"ר שקשוקה ולאחרונה גם ד"ר שווארמה, יוצא להאכיל את יושבי המאהל ברוטשילד עם בשר כבש טחון, פרוסות בשר בקר וליה (שומן האחוריים) ■ שלא יגידו שהם אוכלים רק סושי
על אף שכולם משלמים מס שפתיים לחשיבות התזונה ולבעיית ההשמנה של ילדים, במסעדות רבות ממשיכים להגיש להם בעיקר המבורגר וצ'יפס
אמריקה היא אמנם אומת המזון המהיר, אבל המטבח שלה הרבה יותר מורכב, מעניין ומגוון מזה ■ פרויקט מיוחד לרגל יום העצמאות ה-235 של ארצות-הברית, ובשם הדיינריזציה הפושה במחוזותינו
אתם אולי מנסים להסתיר את זה, אבל תודו שכל אחד מכם נתקף אחת לכמה זמן בתשוקה בלתי נשלטת לג'אנק פוד הגון
המשקל העודף עולה ביוקר: אם מקליפורניה מאשימה את הרשת בשימוש בצעצועים בחינם כחלק מהארוחה כדי לפתות ילדים להיכנס לסניפיה ■ מקדונלד'ס: זה לא באחריותנו, שההורים יגידו לא
דיווחה על רווח נקי של 1.2 מילארד ד' ברבעון האחרון, בהשוואה ל-1.08 מ' ד' ברבעון המקביל אשתקד ■ הציגה רווח נקי של 1.15 ד' למניה ■ מנכ"ל הרשת: "נמשיך להוביל השוק"
זאת במסגרת "יום השמה בינלאומי" ראשון של הרשת ■ תגדיל את היקף עובדיה בארה"ב ב-7% ■ הכמות המדויקת של העובדים החדשים שהצטרפו תפורסם בשבוע הבא
ענקית המזון המהיר מעלה קמפיין רחב היקף שיתמוך בגיוס 50 אלף עובדים לרשת
רשת הפיצריות הצהירה על נכסים בסך 471 מיליון דולר וחובות בסך 486.6 מיליון דולר, זאת לאחר שמכירותיה הואטו ומחירי הגבינות עלו ■ לסבארו יש כ-10,000 נושים שונים
ברגר קינגבתי קפהדומינו'ס פיצההמבורגרהראל ויזלוול סטריטכריס קמפצ'ינסקימדד המותגים 2019מסעדותמקדונלד'ס