Twisted Fly: הפרסומת של פרימור הצליחה להרגיז מספר לא מבוטל של צופים, בעיקר נשים ונשים בהריון, ו-43% מהדנים בפרסומת הביעו כלפיה סנטימנט שלילי
מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-151 אלף דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממוקמת בשבוע הראשון לשידורה במקום השני ברשימת האהובות
התובע טוען כי המוצר אינו עומד בתקן הישראלי, המגדיר כי שימוש בכינוי "קל" יהיה רק אם המוצר מכיל עד שני שלישים מהערך הקלורי, הכולסטרולי ואחוזי השומן ועד רבע מתכולת הנתרן של המוצר הדומה שאינו דיאטטי
Twited Fly: הפרסומת למילקי, שעדיין לא שודרה, חוללה 52% מהיקף השיחה ברשת בשבוע החולף ■ בפרסומת משחקים השניים זוג שמתגרש ומסכים על חלוקת כל רכושו - למעט החלוקה על המילקי
9 מיליוןגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותנוטלהפרסום בטלוויזיהפרסומותקופת חולים מכביקוקה קולהשוקולד השחרשטראוס