חשיפת "גלובס": המפרקים סירבו לקבל את ההמחאה המוזרה, בעיקר על רקע העובדה שמדובר במקדמה שנקובה בערכים דולריים ולא בשקלים ■ תגובת הרוכשת: "החברה עשתה כל שנדרש כדי לקיים את התחייבויותיה"
מפרקי מיזם הרכב החשמלי טוענים כי חברת נכסי הצלחה, שצחי מרקור הוא אחד מבעליה, שילמה בהמחאה מבנק זר, הנקובה בדולרים
ב-2011 הקים מרקור, הבעלים החדשים של בטר פלייס, את Success Charging, שהתיימרה להתקין בתוך כשנה מיליון עמדות טעינה למכוניות חשמליות באירופה ובארה"ב ■ העסקים נקלעו לקשיים, ועובדים עדיין מחכים למשכורות
טסלה היא היצרנית היחידה כיום שמייצרת מכונית חשמלית, מודל S, שיכולה לעבור 300 ק"מ ויותר בין טעינות ■ הבעיה: העלות, שעומדת על כ-71 אלף דולר
כלי התקשורת מלאים בדיווחים אופטימיים וערך המניות של העוסקים בתחום נוסק אל על. האם מניעים ציניים נסתרים עומדים מאחורי המירוץ לעבר הרכב החשמלי?
זאת לאחר שהעסקה לרכישת בטר פלייס ע"י קבוצת הרוכשים סאנרייז בוטלה
המנהלת המיוחדת, עו"ד סיגל רוזן-רכב, מבקשת מבית המשפט להורות על ביטול העסקה לרכישת בטר פלייס, בטענה כי סאנרייז לא העבירה את התשלום הראשון
מייסד בטר פלייס על סוד ההצלחה של חברת טסלה, שהפכה מודל לחברות המכוניות החשמליות ולמושא קנאה של חברות הרכב בכלל
בנוסף, בדיון שהתקיים היום בביהמ"ש התברר כי משרד התחבורה מעכב את העברת רישיון היבואן לסאנרייז, והדבר מעכב את מכירת כלי הרכב של החברה
דן גלבס, אנליסט בדויטשה בנק מעניק ליצרנית הרכב החשמלי טסלה המלצת קנייה ומחיר יעד לטווח הקרוב של 160 דולר ■ גלבס טוען בין היתר כי הסוללה החדשנית ברכב החשמלי של טסלה, מהווה יתרון יחסי על פני המתחרות שלה
לחשמלית המיותמת של בטר פלייס אין כרגע הרבה ביקוש. בעתיד לעומת זאת היא עוד עשויה להפוך ללהיט ■ והיא לא היחידה
חתמה עם ספקית אמריקנית על חוזה לרכישה והתקנה של מערכות הנעה חשמליות ברכבי "קורוס" הסיניים ■ וגם ב.מ.וו מקדמת רכב חשמלי
ה-I3 מציע טווח של 130-160 קילומטר, ביצועים זריזים ואופציה למנוע בנזין מאריך טווח ■ בינתיים לא ידוע מועד הייבוא
לקוחות מיזם הרכב החשמלי התנהגו בדיוק ההיפך מאלה שהנהיגו את המחאה החברתית לפני שנתיים, כלומר: השקיעו זמן ומאמץ רב כדי לנסות ולפתור את הבעיות - ולא העבירו לאחרים את האחריות ואת הדאגה לשינוי
עו"ד רו"ח סיגל רוזן-רכב, המפרקת של בטר פלייס: "חייבים לעשות הכול כדי שמיזם הרכב החשמלי בישראל ישרוד" ■ על היותה אישה כמעט יחידה בתחום המפרקים: "אני מאמינה גדולה בשוויון ושמחה מאד להיות סוג של פורצת-דרך בתחום"
ההצעה כוללת תשלום של 18 מיליון שקל, הפעלה של 15 תחנות הטענת רכבים במשך שנתיים והעסקה של 36-50 עובדים לתקופה של שנה ■ בנוסף אושרה מכירת הקניין הרוחני של בטר פלייס השווייצרית תמורת 25-100 מיליון שקל
אילון מאסקדונלד טראמפהמומלצותטסלהיבוא רכבמבחן דרכיםמיסוי רכברכב חדשרכב סינישוק הרכב