קרלוס גוסן: "יש מקרים בהם הלקוחות יעדיפו את מודל המכונית עם סוללה מתחלפת ואנחנו נמשיך להציע מכוניות כאלה בישראל ודנמרק. אבל רוב רובו של השוק יתבסס על טכנולוגיה של טעינה מהירה"
תע"א חתמה על הסכם ליסינג עם חברת אלדן ועם חברת בטר פלייס, במסגרתו כמה עשרות רכבים מסוג רנו פלואנס Z.E, יחליפו מספר רכבי איגום המונעים בדלק
הטווח שופר (199 קילומטרים לטעינה), והמחיר לקילומטר בליף החדשה של ניסאן מוערך בעשירית ממחירו של קילומטר במכונית בנזין ■ בניסאן ישראל אומרים שאם היא תאושר לשיווק בישראל, מחירה יעמוד על כ-130-120 אלף שקל
כמה אמונה וכמה עובדות יש ביחסו למיזם המכונית החשמלית
בתרחיש האופטימי מיזם הרכב יגיע לאיזון בעוד 4 שנים ■ הכסף שנמצא כעת בקופת בטר פלייס צפוי לאפשר לה להמשיך לפעול רק עד אוגוסט השנה ■ בטר פלייס: "החברה עתידה לגייס כסף גם השנה כמו שעשינו בכל שנה לפעילותינו"
מנכ"ל בטר פלייס לשעבר כותב בבלוג כי נהגי הרכב החשמלי בישראל מרוצים יותר מנהגי מכוניות הבנזין
אתרי חדשות זרים: החברה הסכימה למכור את היחידה שלה לטעינת רכבים חשמליים בהוואי לחברת OpConnect האמריקאית
פורשת את התשלום על 72 תשלומים וכוללת את הקילומטרים בעסקה ■ מכרה 113 מכוניות בפברואר, כמעט כולן לחברות הליסינג
אגסי בפוסט בלינקדאין: קלינטון אמר לי ש"אתם צריכים למכור את המכונית בכ-3,000 דולר ואולי אף לתת אותה בחינם כדי להגיע לצרכן הממוצע, זה שיש לו מכונית בת 8 שנים ורוצה להחליף אותה"
מייסד בטר פלייס בהתבטאות פומבית ראשונה מאז שהודח: מאמין במודל העסקי של המכונית החשמלית ■ סירב להתייחס לנסיבות בהן עזב את בטר פלייס ■ אגסי עדיין מחזיק בכ-10% ממניות בטר פלייס
(עדכון) - תתמקד בטווח הנראה לעין בשוק הישראלי ובשוק הדני ■ עדיין לא ברור מה יעלה בגורל המיזמים בסן-פרנסיסקו, הוואי והמיזם לפיתוח רכב עם "הולדן" ■ הצעד מהווה חלק מתוכנית ההבראה של "בטר פלייס"
מדובר בחודש החזק ביותר של החברה מאז ומעולם ■ הסיבה למכירות החזקות: מסירות לחברות ליסינג
חברת החשמל הדנית "דונג" השקיעה עד כה כ-160 מיליון דולר במיזם המשותף של בטר פלייס בדנמרק, אולם נסוגה בשל החדירה האיטית של המיזם ■ בטר פלייס בתגובה: "דונג היא עדיין שותפה אסטרטגית שלנו"
כהן, ששימש עד לפני כשנה כסמנכ"ל אסטרטגיה בחברה, ימונה למנכ"ל זמני בבטר פלייס העולמית ובישראל - במקומו של אוון תורנלי שהודיע על התפטרותו
המכוניות החשמליות-אישיות מסוג רנו "TWIZI" הן דו-מושביות ויהוו חלק מפיילוט לתנועה עירונית נקייה של עיריית כפר סבא ■ נבחנת האפשרות גם לשווק אותן לקהל הרחב במחיר משוער שיתחיל בפחות מ-50 אלף שקל
מקורות בחברה: העזיבה נובעת מחילוקי דעות עם עידן עופר על הדרך האסטרטגית ■ על פי הערכות, המהלך ילווה בשינויים נוספים במערך הניהולי הבכיר
אילון מאסקדונלד טראמפהמומלצותטסלהיבוא רכבמבחן דרכיםמיסוי רכברכב חדשרכב סינישוק הרכב