עפ"י מחקרים בארה"ב, המכירות מאז סוף השבוע של חג ההודיה ועד סוף השבוע האחרון של חג המולד ירדו בצורה ברורה לעומת התקופה המקבילה ב-2014
מדד פדיון המסחר הקמעונאי, שהינו אינדיקטור לביקוש בשוק המקומי, ירד ב-3.7% בחישוב שנתי בחודשים באפריל - מאי 2015 ■ מדד המכירות של רשתות המזון ירד באפריל - יוני 2015 ב-5.7% בחישוב שנתי
חברת ShopperTrak, העוקבת אחרי המכירות של חנויות מחוץ לאינטרנט, צופה כי השבת הנוכחית (אתמול), "Super Saturday", תהיה חזקה יותר מ"יום שישי השחור", שהיה חלש יחסית השנה
מכירות האופנה אשתקד הראו צמיחה של 0.8% לעומת 2012, אולם השנה התמונה שונה, וגם מכירות יפות מאוד של תחפושות ההלואין החודש, שצמחו משמעותית לעומת השנה, לא הצליחו להציל את המגמה הכללית
המכירות בממלכה ירדו בחודש שעבר ב-2.1% לעומת חודש ספטמבר 2013
(עדכון) - מדד סנטימנט הצרכנים של אונ' מישיגן טיפס ל-84.6 נקודות בספטמבר ■ מוקדם יותר פורסם כי המכירות הקמעונאיות צמחו ב-0.6% באוגוסט - שיא של 4 חודשים ■ מחירי היבוא ירדו ב-0.9% באוגוסט
המכירות הקמעונאיות עלו ב-0.3% במאי בעוד הצפי בשוק עמד על עלייה חדה של 0.7% ■ תביעות האבטלה השבועיות עלו לרמה של 317 אלף, בעוד הצפי בשוק עמד על ירידה לרמה של 310 אלף ■ מחירי היבוא עלו ב-0.1% במאי
הירידה החדה מוגדרת כהתרסקות שלא נראתה שנים ■ קמעונאי: "הצרכן נהיה חכם, לא מתפתה למבצעים" ■ מנכ"ל מגה: "מצב הרוח הצרכני בירידה"
מכירות המזון והמשקאות ירדו בחודש שחלף ב-3.3%, מכירות האופנה ב-9.6% ומכירות טיפוח הבית והפרט ב-3.6% ■ מנכ"ל שופרסל: "השוק בנובמבר היה שוק מאוד מאוד חלש, ולא ברור מה קרה - בעיקר בשבועיים האחרונים"
על רקע השיפור הצפוי במצב הצרכן בעולם, ובארה"ב בפרט, ולקראת עונת החגים והקניות שבפתח:■ מיהן הרשתות הגדולות, אשר מומלצות כהשקעת ערך לבעלי אופק בינוני וארוך
(עדכון) - מדד מחירי היצרן לספטמבר רשם ירידה של 0.1% לעומת צפי לעלייה של 0.1% ■ מדד בטחון הצרכן באוקטובר רשם ירידה לרמה של 71.2 נקודות כשהצפי עמד על 73.1 נקודות
אנליסטים ציפו לעלייה של 0.4%, אם כי נתוני יוני-יולי עודכנו מעלה ■ מדד המחירים ליצרן עלה ב-0.3% באוגוסט - מעל לצפי
שוק החזרה לבית-ספר הצטמצם ב-13% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
המכירות הקמעונאיות בארה"ב עלו ב-0.2% בחודש יולי ■ מדד הליבה של המכירות, שאינו כולל את הרכבים, הדלק וחומרי הבניין, עלה ב-0.5% בחודש יולי - מעל הצפי ■ נתון המלאים העסקיים נותר יציב בחודש יוני ברמה של 1.65 טריליון דולר
המכירות הקמעונאיות בארה"ב עלו בשיעור של 0.4% בחודש יוני ■ הכלכלנים צפו עליה חדה יותר של כ-0.9% ■ המלאים העסקיים עלו ב-0.1% לכ-1.66 טריליון דולר
מספר התביעות החדשות לדמי אבטלה רשם ירידה מעל לצפי של 12 אלף ■ המכירות הקמעונאיות עלו ב-0.6% לעומת צפי לעלייה של 0.3% בלבד ■ בהמשך התפרסמו נתוני המלאים העסקיים
ארה"בכלכלת ארה"במאקרו ארה"במדד המחירים ליצרןמכירותקמעונאותקניותרשתות שיווקשופרסלשיווק