בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו
יפעת בקרת פרסום: רשתות השיווק פרסמו בספטמבר בהיקף של 11.6 מיליון דולר המפרסמת הגדולה בחודש החולף: שופרסל
הקמפיין, בכיכובה של הדוגמנית הספרדייה ג'מה קולומר, עלה בערוצים 2, 10 ו-24 למשך שבועיים
איפה יברכו אתכם לשלום (ולעתים לא ירפו), היכן תזכו להתעלמות, ואיזו רשת משכילה להציב מראות גם בתוך תאי המדידה? המצטיינת בשירות היא קסטרו-מן, ואת חוויית הקנייה המאכזבת ביותר מספקת NO NAME
אילנית חיותאלביט הדמיה גאפ (GAP)הודוהראל ויזלמנטורמתכוניםפוקספורטפוליורשתות אופנה