מפרסמים

כתבות אחרונות

 
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גוגל לחברות המדיה והמפרסמים: אף מערכת לא בטוחה ב-100%

לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2017

דירוג המפרסמים לשנת 2016: סופר-פארם המפרסמת המובילה

שטראוס - המפרסמת הגדולה בתחום המזון ■ היקפי הפרסום בקטגוריית הסלולר עלו משמעותית

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2017

צדים פוקימונים: המפרסמים לא מחכים לאפליקציה

קניונים בארה"ב, חברות טלקום ואפליקציות מבוססות מקום כבר מנסים למנף את הפופולריות של המשחק עוד לפני שהיצרנית הטמיעה בו פרסומות

אדוורטייזינג אייג' 19.07.2016

בגלל טרנד הבריאות? חברות המזון בקיצוץ מסיבי בפרסום

משטראוס, דרך נסטלה ותנובה ועד יוניליוור - המפרסמות הגדולות במשק צמצמו את תקציבי הפרסום שלהם, לעתים ב-20% ואף יותר

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2016

דירוג המפרסמים 2015: סופר-פארם המפרסמת הגדולה בישראל

ענקיות המזון, התקשורת והקמעונאות קיצצו תקציבים בשל חוסר הוודאות לגבי השינויים הרגולטוריים הצפויים בתחומם ■ אחרי שחוק המע"מ אפס ירד משולחן - שוק הדיור נכנס חזק לרשימת המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2016
פוטבול, NFL / צלם: רויטרס

הכסף הענק ממשיך לזרום ל-NFL: המפרסמת שתשלם 1.5 מיליארד ד'

באד לייט, מותג הבירות של חברת אנהואזר-בוש, יעניק חסות בגובה של כ-250 מיליון דולר בעונה, למשך שש שנים - לליגת הפוטבול

מערכת גלובספורט 05.11.2015
קוקה קולה / צלם: רויטרס

10 המפרסמים הגדולים במחצית 2015: קוקה-קולה בראש

תקציבי הפרסום של רשתות השיווק וחברות המזון והתקשורת פחתו משמעותית במחצית הראשונה של השנה ■ אחרי שנים שבהן הובילה את צמרת המפרסמים, שטראוס איבדה את הבכורה לקוקה-קולה ולסופר-פארם

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2015

דירוג המפרסמים 2014: שטראוס היא המפרסמת הגדולה

ההוצאה לפרסום של רשתות השיווק צמחה אשתקד ב-7%, כשסופר-פארם הובילה את הקטגוריה ■ ענפי הרכב, הדיור והתקשורת הקטינו את ההוצאה לפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2015
רולדין קולקציית הסופגניות לחנוכה 2013 / צילום רונן מנגן

חנוכה 2014: דרוש מיתוג פרסומי לחג

כמעט לכל חג יש פן פרסומי מובהק, אבל חג החנוכה נותר ללא כיוון מוגדר ■ שיעור הפרסום של מבצעי חנוכה קטן השנה ב-24% לעומת השנה שעברה

נתי יעקובי 21.12.2014
רוני לב ויותן בנעטיה / צילום: תמר מצפי

Takoomi: להוציא את המקסימום מהמידע על הגולש

חברת Takoomi מנסה להתאים פרסומות רלוונטיות על בסיס פרופיל משתמש שהיא בונה

רועי גולדנברג 04.12.2014

הגיל השלישי: "האוקינוס הכחול המושלם לפרסום ושיווק"

אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל עדיין אינה קהל מטרה פופולרי: המשווקים אינם רוצים שמותגיהם יהיו מזוהים עם זקנה, וגם משרדי הפרסום מפחדים להיתפס כ"משרד של זקנים" ■ מי שבכל זאת ירים את הכפפה עשוי לגרוף קהל נאמן וכסף רב

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2014
יוסי ירקוני  / צילום: מתוך אתר חברה

מפרסמים, שימו לב: כך תוציאו את המקסימום מתקציב הפרסום

חברות שנפגעו ממבצע "צוק איתן" זקוקות למהלך מהיר ומדויק שיגביר את המכירות, ועל כן הן צריכות קמפיין רזה יחסית ואפקטיבי מאוד

יוסי ירקוני 15.09.2014
גיא קלנר גיל סמסונוב עידו הר טוב טל ברוקנר / צילום: איל יצהר

כיצד הושפע ענף הפרסום מ"צוק איתן" - ומה יקרה במבצע הבא?

3 שבועות של שיתוק מוחלט הותירו חותם עמוק על ענף הפרסום, אך לא כולם משוכנעים שמדובר בנזק בלתי הפיך ■ אמנם חלק מהמשרדים מדברים על שנה אבודה, אך יש גם כאלה הסבורים כי החזרה לשגרה כעת תמזער את הנזק

ענת ביין-לובוביץ' 13.08.2014
חדשות 2

הפקירו את התקשורת תחת אש

לאן נעלמו הקמפיינים של רשתות השיווק, יצרניות המזון והבנקים

ליאת זנד 07.08.2014

הפסקת האש נכנסה לתוקף - והמפרסמים חוזרים למסך

כבר הערב, בשעת צפיית השיא, צפויה תפוסה של 75% מזמן הפרסומות, שמשמעותה כ-30 דקות פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2014

הערכות: התאוששות הדרגתית בהיקפי הפרסום השבוע

‎‎בכירים בענף המדיה והפרסום מעריכים כי אם לא יחול שינוי דרמטי במצב הלחימה הנוכחי, אחרי ט' באב יתחילו המפרסמים לחזור לאוויר‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 03.08.2014

   12345   

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 5