התחנה החדשה, שעתידה להיפתח באמצע 2018, ממוקמת על המסילה בין באר שבע ללוד, עשרה ק"מ דרומית לרמלה, וצפויה להקל על תושבי האזור להיכנס לגוש דן ללא מכוניות פרטיות
סניף משרד הרישוי בחולון זוכה למעמד מיוחד בשל חוסר יעילות, והוא מעין צלקת קטנה בנשמתו של תושבי המרכז ■ דרור פויר בעקבות התורים המייגעים בישראל
יותר מחצי מיליון כלי רכב חדשים עלו על כבישי ישראל ב-24 החודשים האחרונים, אבל לא נראה שזה מדאיג את מקבלי ההחלטות ■ ומה עם יוקר המחיה? כולם מגלגלים אחריות
לוודאות יש ערך עצום בתחבורה ■ הוכחה טובה היא הפופולריות של waze, אפליקציה שתרומתה העיקרית ביכולת לנבא כמה זמן תימשך הדרך
מתחילת השנה עלו על הכבישים כ-280 אלף כלי רכב חדשים, מהם 20,958 בחודש נובמבר ■ בענף מעריכים כי השנה תסתיים עם כ-290 אלף מסירות
מיזם כביש חוצה ישראל ממשיך להתרחב: מקטע חדש נפתח השבוע לתנועת רכבים ■ בקרוב יושלם השלב הראשון של הארכת כביש 6 דרום אשר יאפשר נסיעה רציפה לאורך 175 ק"מ ללא רמזורים
אחרי פיילוט בן חצי שנה בו הותרה נסיעה של דו גלגליים בשני נת"צים בתל אביב, הוחלט במשרד התחבורה להרחיב את אישור הנסיעה לכל תחומי העיר ת"א, ולאזורים נוספים בארץ
ישראל כץ: "ממוצע כלי רכב לאדם בישראל הוא כשליש מבארה"ב ומחצית מבאירופה" ■ על מס רכב ב-40 מיליארד שקל: "הייתי רוצה שהמיסוי יפחת, אבל זה לא באחריותי"
לוס אנג'לס מנסה להילחם בפקקים בעזרת מס חדש ורכבת קלה ולא שוכחת את העסקים הקטנים ■ תסתכלו עליהם, תראו אותנו
מבקר המדינה: "משרד התחבורה לא ביצע את הפרויקטים התחבורתיים שנקבעו בתוכנית המפורטת חריש/1/א כתנאי לאכלוס; הדבר עלול לעכב את האכלוס של חלק מיחידות הדיור שבנייתן תסתיים בטרם יושלמו"
עפ"י דוח חצי-שנתי של משרד התחבורה, מקרב החברות הגדולות בתחום ממוקמת אפיקים במקום הראשון, אגד במקום השני, וקווים במקום השלישי
משרד התחבורה, שמנופף בדגל הורדת יוקר המחיה, נמנע מלגעת במס אגרת הרישוי שבאחריותו, שעושק את נהגי ישראל ■ כ-300 מ' ש' בשנה - לטובת אגרת רשות השידור
עד לשנת 2012 חלה ירידה הדרגתית במספר ההרוגים כתוצאה מתאונות דרכים בכבישי ישראל, ואולם מאז עולה הנתון הזה באופן מדאיג ■ דוח חמור של מבקר המדינה חושף את הסיבות לכך, והן לא פחות ממקוממות ■ כל הפרטים בווידאו
מבקר המדינה: החלטת הממשלה על תוכנית "נתיבי ישראל" התקבלה ב-2010 ללא שנעשתה עבודת מטה מסודרת שכללה בדיקות כדאיות לפרויקטים ובחינת חלופות למשאבים שהושקעו
המאבק על הסובסידיות של אגד הוא לא המאבק החשוב באמת: צריך להשקיע בתחבורה הציבורית כדי ש-2017 לא תהיה עוד שנה אבודה שבה ייזרקו עוד עשרות מיליארדי שקלים למרחב הציבורי
יו"ר ההסתדרות: לא נסכים להפרשת העובדים הוותיקים, המשכורות שלהם הוגנות ■ על השינויים בענף: "הרפורמה בתחבורה הציבורית מכוערת, הופכים את הנהגים לעובדי קבלן"
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמינוי בכיריםמירי רגבמשרד האוצרנת"עתחבורהתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה