רשות ההגבלים: יינות ביתן לא מכרה את כל הסניפים שהתחייבה למכור, אף שמועד המכירה עבר ■ בנוסף, בעלי הרשת נחום ביתן ייקנס ב-700 אלף שקל
יינות ביתן פתחה סניף חדש בעיר ונחושה לקחת נתח מהעוגה ■ המלפפונים והעגבניות נמכרים ב-1.9 שקלים, כרעיים ב-14.9 שקל, בשר טחון טרי ב-29.9 שקל ■ מלחמת מחירים חדשה?
הנטייה הטבעית של יינות ביתן היא לא לחולל זעזועים מול המתחרים, אבל אם היא רוצה להפיח חיים במגה, היא חייבת להקשיב לצרכנים - שדורשים מחירים נמוכים
לאחר הליך הבראה סוער ויצרי בו הפכה מגה מרשת קורסת למבוקשת, העבירו שלושת נאמניה את המפתח לנחום ביתן, בעל רשת יינות ביתן, תמורת 300 מיליון שקל
נחום ביתן, בעלי רשת יינות ביתן, הוא איש משפחה חם ומסור, איש עסקים שלא זז בלי עצת רבו, ואיש רעים שמסביר פנים לכל הסובבים אותו - וגם יודע לתמרן אותם לפי רצונו
נחום ביתן: "מאחל לעובדי מגה שנמשיך לשתף פעולה" ■ ניסנקורן: "מגה תהיה חברה מצליחה - זו התחייבות אישית שלי" ■ הנאמנים: "מעבירים את המושכות של מגה לידיים מצוינות"
בעלי רשת ויקטורי התייחס בוועידת הקמעונאות למיזוג יינות ביתן ומגה: "נחום ביתן שם לעצמו משקולת על הגב" ■ מנכ"ל אסם סחר: "ביתן הוא אחד הסוחרים הטובים בשוק"
הערכות: הממונה על ההגבלים תאלץ את ביתן למכור 8 סניפים ■ בשלב הראשון מתכוון נחום ביתן להפעיל את מגה כרשת נפרדת מיינות ביתן, אך הוא צפוי לקצץ את המטה ואת המרלו"ג
98% מהנושים תמכו בעסקה ■ המיזוג ייצא לפועל עם קבלת אישור מביהמ"ש המחוזי ומהממונה על ההגבלים ■ יינות ביתן צפויה להפוך לרשת השיווק השנייה בגודלה, אחרי שופרסל
(עדכון) - חששות רשות ההגבלים מתמקדים בשני תחומים: פגיעה בתחרות בהיבט הגיאוגרפי ובתחום הפירות והירקות ■ מוקדם יותר ביתן העלה את הצעתו לרכישת מגה ב-50 מיליון שקל
וגם: כיצד קרה שמגה - שפעם לא הייתה אטרקטיבית במיוחד בעיני רמי לוי ומוטי בן-משה - הפכה עם זכייתה של יינות ביתן למשאת-נפשם, כשהם מנהלים עליה קרב ללא גבולות?
הנאמנים קיבלו 6 הצעות לרכישת מגה ■ יינות ביתן תשלם 130 מיליון שקל נוספים עבור המלאי במגה ■ עוד 50 מיליון שקל ישולמו אם מגה תעמוד בביצועים הכספיים שנקבעו לה לאחר הרכישה
רמי לוי ימשיך לבדוק אפשרות לקנות את רשת מגה רק כדי להסיט ממנו את האש ■ נחום ביתן ינסה להשיג הפעם רשת במחיר מציאה ■ עם זאת, לצרכנים עדיף שהתחרות תימשך - מה שיקרה רק אם ייכנס לתמונה שחקן חיצוני
וגם: תיאטרון גשר חגג 25 שנה בביתו של יו"ר עמותת ידידי התיאטרון, ישראל מקוב
ספק גדול: "שם המשחק זה לא להרוויח על האשראי, אלא לא להיות חשוף מול הרשת יותר מדי" ■ יינות ביתן: "שינינו את שיטת ההתחשבנות מול הספקים"
במקביל משיקה מחדש 3 סניפים משופצים של רשת כמעט חינם, ויוצאת במהלך שיווקי שבו היא מזמינה לקוחות לארוחה של חברת קייטרינג בסניף מודיעין
אלקטרה מוצרי צריכהביטוח אשראיהפניקסיגאל דמרייינות ביתןמיזוגים ורכישותפרשמרקטקמעונאותרשתות שיווקשלמה רודב