מה הטעם להפגין נגד מפעלים ומותגים המעסיקים עובדים בתנאים לא אנושיים
נייקי, אחד הספונסרים הבודדים שנותרו לכוכב הגולף לאחר שערוריית המין בה היה מעורב, ניצלה את הפרשייה המביכה כדי להעלות קמפיין תדמית חדש שבו אביו של וודס נוזף בו על מעשיו
כוכבה של קליבלנד קבאלירס ויצרנית ההלבשה חידשו את ההסכם מ-2003, שהבטיח ל"קינג ג'יימס" 93 מיליון דולר ■ פרטי העסקה החדשה לא נחשפו, אך מקורביו של השחקן טוענים: החוזה החדש - ארוך יותר מהקודם
מדור הקריאייטיב החדשני מהעולם של "פירמה" ■ והפעם: ספורט ושיווק
רוני יקבל בונוס מיוחד של 500 אלף ליש"ט מנייקי אם יהפוך למלך השערים של המונדיאל הקרוב בדרום-אפריקה ■ הסכם החסות של חלוץ מנצ'סטר יונייטד עם יצרנית הלבשת הספורט שווה כמיליון ליש"ט בעונה
סמיר ארורה, מנכ"ל גלאם מדיה המתמחה בפרסום ורטיקלי באינטרנט: שיעור הפרסום הדיגיטלי יעלה ל-20%-25% ■ אנדרו רוברטסון, נשיא סוכנות הפרסום BBDO: "צריך לחשוב מה שימושי, ואנשי הטכנולוגיה כבר יעשו את השאר"
למרות שלא הפסיקה רשמית את חוזה החסות איתו, יצרנית ציוד הספורט לא תשתמש בטייגר וודס בקמפיין הפרסומי למחבט גולף חדש שתשיק בשבוע הבא ■ דיווח: וודס אושפז במכון לגמילה ממין
ההסכם ל-8 שנים הוא הגבוה אי-פעם לספורטאית ■ בנוסף, צפויה לקבל גם אחוזים מהמכירות ■ הטניסאית הרוסיה רשמה ב-2009 הכנסות של 22.5 מיליון דולר, והיא הספורטאית המכניסה בעולם
חנויות המותגים, כמו אלה של נייקי, אפל או סווטש, מציעות חוויית קנייה מושלמת עם ייעוץ מקצועי - אך טועה מי שמחפש שם מחירים נמוכים יותר עבור מוצרים זהים שנמכרים בחנויות הרגילות
"למרות כל מה שקורה בחייו הפרטיים, ולמרות ההחלטה שלו לעזוב את הגולף, טייגר וודס הוא עדיין אחת מהספורטאים הגדולים בהיסטוריה", אמר פיטר מור, נשיא החברה
חברת התקשורת שחתמה בפברואר האחרון על חוזה רב-שנתי עם הגולפאי בשווי עשרות מיליוני דולרים, החליטה להפסיק את ההתקשרות עמו; זו החברה השנייה שמפסיקה את החסות עם טייגר בעקבות פרשת הסקס
"לליגה הסינית יש 600 מיליון צופים במצטבר, אנחנו מקווים שהחסות שלנו תוסיף עוד למותג הזה", אומרים בחברת הבלדרות הבינלאומית, שתשלם לליגה 10 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות
הבנק השוויצרי קרדיט סוויס יעניק חסות בסך 20 מיליון דולר לטניסאי ב-10 השנים הקרובות ■ יצטרף לנייקי, ג'ילט, רולקס ומרצדס, שיחד משלמות למדורג מספר 1 בעולם קרוב ל-28 מיליון דולר בעונה
הטניסאית הרוסייה תוותר על ספונסרים קיימים לטובת כאלו שייתנו לה אחוזים ממכירות של מוצרים שתפרסם; לפי "ספורט אילוסטרייטד", שראפובה הכניסה בשנה שעברה 21.9 מיליון דולר
האתגרים שלנו, אנשי הפרסום, גדולים בהרבה, אך איתם גדלות גם האפשרויות
רשמה ברבעון הרביעי של 2008 רווח של 99 סנט למניה, לעומת צפי האנליסטים שעמד על 96 סנט למניה ■ הכנסות החברה בחישוב שנתי עלו ב-3% והסתכמו ב-19.2 מיליארד דולר
פוט לוקר (Foot Locker)אדידסאופנהבגדי ספורטדוחות כספייםהנעלההראל ויזלחנויותפוקסריטיילורס