יותר מ-10 תלונות התקבלו בעקבות התבטאויות של עזר בתוכנית "הכוכב הבא" ■ נציב התלונות דוד רגב: "מצאתי כי דבריו היו פוגעניים ובעלי אופי מיני בוטה. מוטב לו לא היו נאמרים"
כך עולה מנתונים שהציג נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב, לוועדת הכנסת לזכויות הילד ■ רגב: "יש לטשטש את השידורים ולהזהיר מראש שהולכים להראות קטע שאינו הולם לצפייה לילדים"
התלונות נגד מנחה "הכוכב הבא" עוסקות בשיח בעל קונוטציה מינית לכאורה שהשמיע בתוכנית ■ צופה: "עזר וסקעת מנצלים את הבמה לפרסום עניינים של קהילת ההומוסקסואליים" ■ ההפקה: "הדברים נאמרו בהומור"
אל נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה הגיעו תלונות רבות על מה שהצופים כינו לבוש "לא הולם" של דוגמנית-העל, שלטענתם היה אמש חושפני מדי
שליש מהתלונות שהתקבלה בעניינן הכרעה נמצאו מוצדקות - שיעור גבוה מהמקובל במדינות מתוקנות ■ כמדי שנה, הביטוח הלאומי בראש הרשימה
דוח נציב קבילות הציבור ברשות השידור מראה כי נרשמה אמנם ירידה חדה בכמות התלונות על האגרה - אך הסיבה לכך היא הפסקת הגבייה ■ "ההנהלה לא הפנימה לאורך השנים את כשלי העבר"
תנועת "הצלחה" התלוננה בפני נציב קבילות הציבור של רשות השידור על ששידור חוזר של "היהודים באים" שודר ב-19:30, אף שתוכנה אינו מתאים לילדים ■ הנציב: התלונה מוצדקת
ב-2014 התקבלו בחברת החשמל 12,371 תלונות של לקוחות - כך עולה מהדוח השנתי של נציבות תלונות הציבור בחברה ■ כ-28% מהתלונות נמצאו מוצדקות
נציבות פניות הציבור ברשות השנייה, בראשות דוד רגב, יזמה פרויקט חינוכי חדש במסגרתו תלמידי בית-ספר ימונו לתפקיד "נאמני פניות ציבור"
נציב תלונות הציבור יהיה כפוף לחבר הנהלה, תהיה לו סמכות לקבוע פיצוי כספי ללקוחות, והוא והצוות שלו יעסקו רק בטיפול בתלונות של לקוחות
25% מהתלונות נמצאו מוצדקות ■ מחצית מהתלונות - בגלל הצגת אלימות ותכנים פוגעניים לילדים ■ בנוסף התקבלו תלונות על השתתפותם של אייל גולן ומשה פרץ בתוכניות "הכוכב הבא" ו"אקס פקטור", לאחר שנפתחו נגדם חקירות
מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, יוסף שפירא, הורה לרשות השידור לפצות מתלוננת, לאחר שגבתה ממנה אגרה למרות שלא היה לה מקלט טלוויזיה
כל תלונה שנייה שהגיעה לנציב התלונות עסקה בסיקור החדשותי בחדשות 2 ■ 23 תלונות הגיעו על החלטת קשת לשדר את "האח הגדול" יומיים אחרי החטיפה
בלאגן בוועדות התכנון ברשויות המקומיות: מתעלמים מתלונות שכנים, לא מעניקים את הזכות להתנגד ופועלים בניגוד עיניינים
כל תלונה שלישית ב-2013 נמצאה מוצדקת - שיעור גבוה בהרבה מהמקובל בעולם ■ המוסד לביטוח הלאומי בראש הרשימה זו השנה החמישית ברציפות
כך עולה מהדוח השנתי של נציב תלונות הציבור ■ בין התלונות: מקרה של עיוור הפטור מתשלום אגרת טלוויזיה, שהמשיך לקבל דרישות תשלום והתראות מהרשות
אגרת טלוויזיהדוד רוזןדוח תלונות הציבורהרשות השנייהלי-אור אברבךמח"שמשטרת ישראלרשות המסיםרשות השידורתלונות