נציב תלונות הציבור

כתבות אחרונות

 
יוסף שפירא /  צלם: אוריה תדמור

דוח תלונות הציבור: כל תלונה שלישית - מוצדקת

‎‎כל תלונה שלישית ב-2013 נמצאה מוצדקת - שיעור גבוה בהרבה מהמקובל בעולם‏‎‎‏ ■ המוסד לביטוח הלאומי בראש הרשימה זו השנה החמישית ברציפות‏

‎‎אלה לוי-וינריב‏ 24.06.2014

רשות השידור - הגוף הציבורי עם הכי הרבה תלונות מוצדקות

כך עולה מהדוח השנתי של נציב תלונות הציבור ■ בין התלונות: מקרה של עיוור הפטור מתשלום אגרת טלוויזיה, שהמשיך לקבל דרישות תשלום והתראות מהרשות

לי-אור אברבך‏ 24.06.2014

חח"י שילמה 5.6 מ' ש' ללקוחותיה על נזקים מפגעי חשמל

כך עולה מהדוח השנתי לשנת 2013 של נציב תלונות הציבור בחברת החשמל, שמתפאר בירידה של כ-12% במספר התלונות בהשוואה לשנת 2012

אפרת אהרוני 26.05.2014
הרשות השנייה | לפני כולם

פנינה רוזנבלום חיפשה דירה לבתה ב-3 מ' ש' - והצופים זעמו

בפרק של התוכנית "רוצים הביתה" בהשתתפות רוזנבלום ובתה חן, נבחרה דירה במחיר 3 מיליון שקל ■ הטענות: בתקופה בה זוג צעיר לא יכול לרכוש דירה בחצי מהסכום, ויש המון רעבים ללחם - מדובר ב"ניקור עיניים חסר רגישות"

לי-אור אברבך 23.04.2014
האח הגדול | לפני כולם

אלופת התלונות בטלוויזיה לשנת 2013: "המרוץ למיליון"

נציב התלונות ברשות השנייה, דוד רגב: "נגד 'המרוץ למיליון' של רשת יש יותר תלונות, אך נגד 'האח הגדול' של קשת יש תלונות קשות יותר"

לי-אור אברבך 22.12.2013

רוני וגילי מיילי כמשל

לפי דוח תלונות הציבור, הצופה הישראלי מוטרד בקלות. האמנם?

לי-אור אברבך 19.08.2013

כל תלונה שלישית נגד זכייני הטלוויזיה והרדיו נמצאה מוצדקת

כך עולה מדוח נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, ל-2012 ■ מחצית מהתלונות נגעו לתכנים פוגעניים ■ זינוק של 160% בתלונות על הרדיו האזורי

‎‎לי-אור אברבך‏ 14.08.2013

רשות השידור שוברת שיא: 52% מהתלונות על האגרה מוצדקות

נציב קבילות הציבור: "אזרחים מוצאים עצמם בסיפור קפקאי; מופעלים עליהם לחצי קבלני הגבייה הפרטיים, שמאיימים בצווי עיקול, בקנסות ובתשלומי שכ"ט מופקעים" ■ "אזרחים מותשים, מתוסכלים - שבועות אין מענה במוקדי הגבייה"

לי-אור אברבך 28.07.2013
לוח שידורים | לפני כולם

"אי-הקפדה על לוח השידורים ברשות השידור - רעה חולה"

כך טוען נציב קבילות הציבור ברשות השידור, דדי מרקוביץ, בעקבות תלונות רבות בנושא שהגיעו אליו במחצית הראשונה של השנה

לי-אור אברבך 23.06.2013

מעללי רשות השידור: המציאה חוב בגלל "טעות הקלדה" - ועיקלה רכב

רשות השידור היא שיאנית תלונות הציבור המוצדקות בדוח נציב תלונות הציבור ל-2012 ■ איך מוכיחים נציגי הרשות שיש ברשותכם טלוויזיה - ומה יש לסמנכ"ל אגף הגבייה לומר לאזרח תמים שנפתח לו תיק בהוצל"פ למרות שלא היה חייב שקל?

לי-אור אברבך 22.05.2013

רשות השידור - במקום הראשון בשיעור תלונות הציבור המוצדקות

דוח נציב תלונות הציבור מתמקד השנה בשמירת זכויות של אוכלוסיות חלשות כמו ניצולי שואה ■ ושוב נשבר השיא במספר התלונות שהוגשו ■ הביטוח הלאומי שוב מוביל במספר התלונות ■ הכי מעצבן את הישראלים: שירות לקוי של עובדי ציבור

אלה לוי-וינריב 22.05.2013
אגרות | לפני כולם

מבקר המדינה: רשות השידור הטרידה נכה ועיוור

המבקר יוסף שפירא קבע כי רשות השידור הטרידה אדם נכה ועיוור בדרישות לתשלום אגרה, למרות שהציג את כל האישורים המוכיחים כי הוא זכאי לפטור ■ הרשות נדרשת ע"י נציבות תלונות הציבור לפצות את האיש ב-5,000 שקל

לי-אור אברבך 22.04.2013
הרשות השנייה | לפני כולם

שיא תלונות הציבור: הריאיון של בנט לניסים משעל

לרשות השנייה הגיעו גם תלונות נגד "מצב האומה" ונגד התבטאויות של מגישים ועיתונאים, בהם יונית לוי ואמנון אברמוביץ' ■ 15% מהתלונות נמצאו מוצדקות

לי-אור אברבך 24.01.2013
אבי נמני | לפני כולם

מחצית מתלונות הציבור ברשות השידור: בנושא האגרה

נציב קבילות הציבור: "גביית האגרה על-ידי עורכי הדין מציקה מאוד לציבור, ורבים מתלוננים על אגרסיביות יתר, גביית שכר-טרחה לא מוצדק וקנסות מיותרים" ■ אבי נמני צפוי להפסיק לפרשן את המשחק המרכזי בשל ניגוד עניינים

לי-אור אברבך 06.12.2012

כך יצרה רשות השידור חוב לאזרח שאין לו טלוויזיה, הפעילה משרד עו"ד שפיברק ביקור בית - והתקפלה רק מול נציבות תלונות הציבור

סיפורו המקומם של יאיר בן צבי, תושב אילת, שנפל למלתעות רשות השידור, אך בניגוד לרבים אחרים - הצליח להיחלץ

דורון אביגד 09.10.2012

דוח הרשות השנייה: רוב תלונות הציבור - על תוכניות טלוויזיה

‎‏58% מהפונים התלוננו על תכנים פוגעניים כגון התנהגות לא הולמת, גזענות וסקסיזם, פגיעה בילדים ועוד ■ רבע מהתלונות שהוגשו נמצאו כמוצדקות

רועי ברק 17.07.2012

   123456   

   נמצאו 90 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 6