החברה הממשלתית המבצעת את המיזם הסכימה לשלם 400 מיליון שקל למשרד האדריכלים בעבור הגדלת שיעור התכנון מ-90% ל-100% ובעבור פיקוח
יצחק זוכמן פתח בהליכים נגד ארבעה עובדים, בניהם שני מנהלים בכירים, כי הוא חושד שהדליפו מידע על ניסיונו למנות יועץ חיצוני במקום סמנכ"לית הכספים של החברה, שיצאה לחופשת לידה
חברת הבקרה של המיזם קובעת כי האיחור נובע מעיכובים מתמשכים בלו"ז, הגדלת האומדן התקציבי ומערכת יחסים עכורה בין מנכ"ל החברה המקימה לעובדים ■ החלטת הממשלה: "הפרויקט יגיע להפעלה מלאה לא יאוחר מ-2017"
זאת בהיעדר תשתית ראייתית מספקת ■ החקירה החלה בעקבות פנייה מהחברה הממשלתית נ.ת.ע, בה שימש רצון כיו"ר הדירקטוריון
מנכ"ל נ.ת.ע מנסה לשכור יועץ חיצוני במקום סמנכ"לית הכספים ■ גורמים בחברה אמרו ל"גלובס" כי זהו צעד חריג ביותר, במיוחד לאור העובדה שמדובר בחברה ממשלתית שאחראית על ניהול תקציבים בהיקף מיליארדי שקלים
נגד רצון הוגשו תלונות על הטרדה מינית מילולית של נשים שעבדו תחתיו ■ רצון: "זו מתקפה משוללת כל בסיס, אך ורק כדי למנוע את הארכת כהונתי כיו"ר נת"ע"
העלות התקציבית המעודכנת של פרויקט הקמת הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן: 14.1 מיליארד שקל ■ השר כץ הבטיח היום כי לא יאפשר לאוצר לקצץ בתקציב הפרויקט או לעכבו
הקו האדום של הרכבת הקלה לאורך 23 ק"מ, מפ"ת דרך בני-ברק, ר"ג, ת"א-יפו ובת-ים, אמור להגיע להפעלה מסחרית ב-2018 ולהסיע מדי יום 240 אלף נוסעים
לפי תחזיות התנועה המעודכנות יוביל הקו האדום של הרכבת שייפתח ב-2017 כ-240 אלף נוסעים מדי יום, שהם כשבעים מליון נוסעים בשנה בקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א
העילה - תלונות לאי-סדרים בחברה ■ עקב הבחירות לא ימונה יו"ר קבוע עד לאחר שתוקם ממשלה חדשה וימונה שר תחבורה
זאת, בשל מחלוקת קשה עם נת"ע על התקציב ולוחות הזמנים המפורטים של הפרויקט
חברת נת"ע-נתיבי תחבורה עירוניים האחראית על הקמת הרכבת הקלה בגוש דן תפרסם מחר מכרז לבחירת הקבלנים שיבצעו את כריית מנהרות הרכבת
מחיקת העתירה התאפשרה בעקבות הצהרתה של נת"ע כי תאפשר לקבלנים ישראליים לגשת למכרז, וזאת בתנאי שיעמדו בכל התנאים הנדרשים
זאת בטענה לאפליית קבלנים ישראליים במכרז לחפירת מנהרות הרכבת הקלה בת"א
מנכ"ל חברת ייעוץ לפיתוח עסקי בתחום התשתיות, רמי קירפיץ': "הדרגים המקצועיים מעדיפים לצמצם את החלק התת-קרקעי למינימום, מתוך ראייה תקציבית"
שר התחבורה, ישראל כץ, הנחה את חברת נת"ע לפרסם מחר את המכרז לכריית המנהרות של קווי הרכבת הקלה בת"א ■ הפרויקט כולל את כריית המנהרות של הקו האדום והירוק באורך כולל של כ-31 קילומטר
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה