על התקציב התמודדו גם גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, ענבר-מרחב G ואשכנזי-זלצמן ■ המהלך המשמעותי הגדול ביותר של נת"ע הוא בניית הרכבת הקלה בת"א
החברות טוענות כי ההתבססות של נת"ע על אומדן העלויות של המכרז לשם ביטולו נעשתה ללא סמכות ■ השופט קובי ורדי דחה את בקשת העותרות לצו ביניים להקפאת המצב, וקבע דיון בעוד שלושה שבועות
חפירת המנהרות מוקדמת בכמה חודשים, וכדי לייצב את הקרקע באיזור גני גיל מבוצעות עבודות תשתית ■ רחוב שפט טל ייחסם לנסיעה צפונה למשך חצי שנה
נת"ע צפויה לפצל את המכרז לעבודות אזרחיות, שעיקרן הנחת מסילות, ולמערכות אלקטרוניות, ולהכריז על הזוכות בו עד סוף השנה
בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת אמר בראון כי הקו האדום של הרכבת הקלה יחל לפעול ב-2021 כמתוכנן ■ נשיא להב: 50% מהעסקים בתוואי הרכבת כבר קרסו; "תושבי עמונה בנו בלי אישור ויקבלו פיצוי של מאות מיליונים כי יש להם מפלגה, והעסקים הקטנים נזרקים לכלבים"
בשימוע תשתתף קבוצת אלסטום-מנרב, שלפי הערכות מוכנה להתפשר על לפחות מיליארד שקל מהצעתה המקורית, תמורת גידור סיכונים ■ פשרה זאת עדיין רחוקה במיליארד שקל נוספים ממה שמוכנה נת"ע לשלם
הממשלה אישרה הצעת שר הביטחון ליברמן למנות את מקורבו ■ ליברמן מינה גם את יצחק אהרונוביץ' לתפקיד יו"ר תעש ואת עוזי לנדאו לתפקיד יו"ר רפאל ■ כל השלושה כיהנו בתפקידי שרים מטעם מפלגתו של ליברמן
קבוצת אלסטום-מנרב מוכנה להסכים על מחיר "שיתכתב עם אומדן העלות העדכני" של מכרז המערכות והמסילות של הרכבת הקלה בגוש דן
הרכבת הקלה בת"א תכיל כ-450 נוסעים ותורכב משני קרונועים מחוברים, באורך כולל של 70 מטר, וברוחב של 2.65 מטרים ■ צפו בווידאו שמספק הצצה מבפנים לקרונות הרכבת הקלה החדשה שתחל לפעול בעשור הבא
גורמים בענף בנוגע למכרז המערכות לקו האדום של הרכבת הקלה: ההצעות הגבוהות נבעו מבקשות מוגזמות של נת"ע ■ "זה כאילו ביקשו להוריד את הירח, בלי לשאול כמה זה עולה"
לוודאות יש ערך עצום בתחבורה ■ הוכחה טובה היא הפופולריות של waze, אפליקציה שתרומתה העיקרית ביכולת לנבא כמה זמן תימשך הדרך
יהודה בראון שלח ביום חמישי האחרון מכתב לעובדי נת"ע, בו הוא מבקש מהם להתעלם מהפרסומים בעיתונות על כישלון מכרזי החברה
מדובר באפשרות שהוכנה בנת"ע כתוכנית מגרה והפכה לריאלית לאחר שהתברר כי שתי ההצעות שהוגשו למכרז חורגות במיליארדי שקלים מהאומדנים המוקדמים
משרדי הפרסום המתמודדים: גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן וענבר-מרחב G ■ עד לפני כמה חודשים טופל התקציב במקאן ואלי
ביהמ"ש: מדובר ב"מעשה עשוי" - במובן זה שהעבודות להקמת הרכבת הקלה כבר בעיצומן, לאחר שבקשת התובעים לצו מניעה זמני נדחתה הן במחוזי והן בעליון
העסקים מדשדשים ■ נת"ע טוענת כי אינה הכתובת לפיצוי וגם לא למידע ■ הרשויות משליכות זו על זו אחריות לצרות ■ ויש עוד 5 שנים לפחות לסיוט ■ וגם: מי יפסידו בתביעות
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהינקי קוינטמטרומירי רגבמשרד התחבורהרשות המטרותחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה