משרד התקשורת יעניק לחברות מספר חודשים להתארגנות, ולאחר מכן הוא מתכוון להבטיח שהם יפעלו בהתאם למדיניות שיתוף הרשתות שכפה על פרטנר והוט מובייל
המנכ"ל ניר שטרן: "מדובר בנתח שוק של 10%, שמציב אותנו כשירות הטלוויזיה המועדף על הצרכנים"
גולן טלקום חזרה לאבד לקוחות, לאחר שבחודש שעבר הצליחה לצמצם משמעותית את הנטישה שלה
האם הרווח התפעולי של גולן טלקום אמיתי, מה גרם לו לזנק, ואיך זה קשור לסלקום?
השחקניות בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית חלוקות בשאלה האם הצרכן הישראלי יסתפק בתוכן מיובא מחו"ל - או שמא עדיין ניתן לגבות פרמיה משמעותית עבור תוכן מקורי כחול-לבן
באופן רשמי החברה טוענת כי היא ממשיכה בעבודה השוטפת של ניסויים ובחינות, ואולם בדרגי הביניים ניכרת האצה בעבודה על הפרויקט שיאפשר הגדלת מהירות הגלישה
I.O.I פועלת על הרשת של סלקום ושל הוט מובייל ומנהלת פיילוט עם ynet לשימוש בדאטה במלאי הפרסום שלה שאינו משווק ע"י גוגל ■ הטכנולוגיה של החברה יוצרת מהדאטה שמגיעה ממפעילות הסלולר פרופילים התנהגותיים לצורך פרסום מיטבי באמצעי המדיה
דוחות סלקום: ממשיכה לחדור בעוצמה מרשימה לעוד ועוד בתי אב בישראל
המשרד ממתין מחודש יוני שהוט תסכים לאפשר לפרטנר ולסלקום להשתמש בתשתיות שלה כפי שהיא חויבה בשוק הסיטונאי, אך הדבר לא קורה ■ הוט: משתפים פעולה עם הספקיות
המהפכה בטלוויזיה הרב-ערוצית: הצרכנים כבר מרוויחים (בכיס), אך גם ההשקעה בהפקות מקור עלולה להתכווץ ■ סלקום ופרטנר לא מחויבות לדבר, והיוצרים כבר מכוונים לבג"ץ
הדוחות פורסמו ב-SEC מבלי שאושרו ע"י מועצת המנהלים ■ ההכנסות ירדו 6.5% ל-962 מיליון שקל ■ הרווח הנקי עלה ל-45 מיליון שקל ■ הוסיפה 13,000 מנויי טלוויזיה, איבדה 13,000 מנויי סלולר
הוט מובייל הורידה את הרגל מהגז, וגולן טלקום מצליחה לצמצם את הנטישה ■ בנטרול הניודים לסלקום מהום סלולר, רמי לוי סלולר מובילה את הטבלה
ממחר, בזק אמורה באופן רשמי לאפשר שימוש בתשתיות הטלפון שלה ■ בשורה התחתונה, נראה כי אחרי כל-כך הרבה עיכובים, האטרקטיביות של השירות כבר לא גבוהה, ומתחרותיה לא בונות על זה
עפ"י סלקום, השירות יהיה זמין עבור לקוחותיה כבר בימים הקרובים ללא תוספת עלות ■ פרטנר TV, שאמורה להתחיל לפעול בקרוב, מתעתדת להציע שירות דומה לטווח של שבועיים
הום סלולר נרכשה ע"י סלקום ב-2015 ■ סלקום משלימה החודש את העברתם של כל הלקוחות אליה ■ צפויה לרשום גידול משמעותי - וטכני בלבד - של ניודים חדשים לתוך הרשת שלה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום TV בכיכובו של "משיח" היא המושקעת ביותר השבוע עם סך השקעה של 1.2 מיליון דולר
בזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדסק"ש (דיסקונט השקעות)חברות סלולרמיזוגים ורכישותפורטיסימופלאפוןפרטנרפרסומות