קמפיין סלקום עם אודי כגן ממשיך להניב תוצאות יפות - ומנגד קמפיין פרטנר עם נטע ברזילי, בו הושקעו כמיליון שקל בשבוע האחרון, מצליח פחות במדד הזכורות והאהודות • קמפיין yes, "קומסקי קומסה", ממשיך להשקיף מגבוה על כולם
לאחר משא-ומתן ממושך, הצדדים סיכמו על שמירת תנאי ההסכם הקודם וכן על הגדלת שיעור ההפרשות לפנסיה • ההסכם, שנחתם ל-3 השנים הקרובות, יחול גם על עובדי דינמיקה סלולר
מניית אל-על צפויה להיפרד ממדד ת"א 90, אחרי צלילה של קרוב ל-40% מתחילת השנה
שירות סלקום TV החל לפעול בדצמבר 2014, ולדברי החברה, הפעילות כבר מחזיקה את עצמה מבחינה תפעולית • המנכ"ל ניר שטרן: "סלקום חוללה את מהפיכת הטלוויזיה בישראל"
בית ההשקעות משאיר את ההמלצות הנוכחיות למניות: "למרות הסביבה המאתגרת, בטווח הקצר אנחנו מאמינים שרמות המחיר הנוכחיות מגלמות את הגורמים השליליים, ומאפשרות פוטנציאל לתיקון בטווח הבינוני-ארוך"
חברות הסלולר הגיעו למסקנה שהקצאה זמנית כעת לא תואיל להם, ועדיף לחכות להקצאה הסופית במכרז התדרים • פרטנר והוט מובייל יקבלו את תדרים לשימוש זמני בקרוב, אבל גם הן יודעות שמדובר בתדרים שהניצול שלהם מוגבל בהיעדר מספיק מכשירים תומכים
חברת הסלולר קיבלה אישור לניסוי טכנולוגי בגלים מילימטריים לחיבור אתרים סלולריים ולחיבורי IOT • אי-הוודאות העיקרית היא סביב גובה אגרות התדרים
הוט הבהירה למשרד התקשורת שאם פרטנר וסלקום בוחרות שלא להשתמש ברשת שלה זו לא בעיה שלה • פרטנר וסלקום טוענות שהדברים לא סגורים עדיין ואי אפשר להתחיל לעבוד על הרשת של הוט
הפרס ניתן לסלקום על מהלך סלקום TV, שאותו מוביל אודי כגן בתפקיד "משיח", עבור השינוי המשמעותי שהחברה יצרה בקטגוריה
אקספון ניידה 35 אלף מנויים בלבד מאז תחילת פעילותה באפריל, וקצב הגיוס היומי שלה נחלש
הביקושים שהתקבלו היו בגובה 575 מיליון שקל ובעקבות הביקוש הוחלט להגדיל את היקף ההנפקה, כך שבמכרז המוסדי כבר הובטח גיוס של כ-280 מיליון שקל • התמורה מהגיוס מיועדת להמשך הפיתוח של החברה בתחום הסיבים האופטיים
הגיוס - למימון השקעתה במיזם הסיבים האופטיים - עשוי להגיע עד 300 מיליון שקל • בעלת השליטה, דסק"ש של אדוארדו אלשטיין, תשתתף בכ-45.5% מהיקף ההנפקה
סלקום ופלאפון: יש לדחות הקצאות תדרים נוספות עד להתבהרות מפת הדרכים בשוק הסלולרי • פרטנר והוט מובייל: אנחנו זקוקים לתדרים מיידית
חברות הסלולר הגדולות, פרטנר, סלקום ופלאפון, פרסמו את הדוחות הכספיים שלהן לרבעון הראשון • בשורה התחתונה, החברות ממשיכות להתכווץ ומחפשות מנועי צמיחה חדשים
פלאפון וסלקום ביקשו ארכה כדי ללמוד את הנושא • פרטנר התנגדה, אך טענותיה שהיא זקוקה לתדרים כמה שיותר מהר לא נענו
אקספון (We4G) גייסה במאי 11,500 מתניידים חדשים, אך קצב הגיוסים שלה לפני הקמפיין הראה ירידה רצופה • פלאפון וסלקום הפתיעו לטובה בגיוס חיובי, ופרטנר וגולן טלקום איבדו מנויים למרות המבצעים האגרסיביים
בזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדסק"ש (דיסקונט השקעות)חברות סלולרמיזוגים ורכישותפורטיסימופלאפוןפרטנרפרסומות