פרטנר וסלקום: הוכח כי טענות אלה אינן נכונות; הוט משתמשת בשירותי הביטחון בצורה מניפולטיבית
החברות חתמו על מו"מ לפני מספר שבועות ■ אם ההסכם ייצא לפועל, סלקום ופרטנר עשויות ליהנות מיתרונות מבניים ביחס לחברות התשתית הוותיקות - בזק והוט ■ פרשנות
(עדכון) - מוקדם יותר הערב נמסר מסלקום כי לחלק מלקוחות ה-TV היה קושי נקודתי בצפייה בתוכן
ההכנסות המצרפיות של סלקום, פלאפון ופרטנר ירדו ב-4% לעומת אשתקד ■ בברקליס ממליצים על בזק, עם מחיר יעד שגבוה ב-32% ממחיר המניה
שיעור הניודים של לקוחות חברות הסלולר בסיכום חודש נובמבר 2017 ממקמים את פלאפון בראש הטבלה, אחרי שהחברה גייסה בנובמבר כ-5,100 לקוחות חדשים נטו ■ 019 טלזר הצליחה לגייס בחודש החולף 1,850 מנויים חדשים
סלקום הוסיפה סעיף המציג תקרת שכר לבכירי החברה ■ לפי הצעתה המעודכנת של סלקום, "התגמול הכולל השנתי של המנכ"ל לא יעלה על 6 מיליון שקל, מתוכו החלק הקבוע לא יעלה על 3 מיליון שקל"
מדובר בירידה של 3% ברווח ושל כ-2% בהכנסות ■ הוסיפה 17,000 לקוחות לשירותי הטלוויזיה - 154,000 בתי אב מנויים לסלקום TV ■ ניר שטרן: "פעילות הטלוויזיה עברה לרווחיות"
אם ייחתם ההסכם תיחסך עלות פריסה של שתי תשתיות סיבים אופטיים
בג"ץ קצב למדינה 30 יום לענות לטענות סלקום בעניין, ולא נעתר לבקשתה להוציא צו ביניים בנושא ■ כ-300 אלף הלקוחות שמסתמכים על מערך עידן+ שמתחזקת המדינה, ימשיכו לקבל את ערוצי הברודקאסט באיכות שידור נמוכה
סלקום משיקה היום את השירות החדש שלה, "סופר Wi-Fi", המבוסס על רשת מתקדמת המבטיחה להקצות לכל מכשיר בבית את הנתיב האופטימלי לתעבורת האינטרנט שלו ומאפשרת להגביל את שעות הגלישה של הילדים
החל מ-1 בנובמבר קשת, רשת וערוץ 10 יעברו לשדר באיכות HD, אך כרגע לקוחות עידן+ וסלקום TV ימשיכו לקבל את השידורים באיכות נמוכה ■ סלקום: "מדובר באפליה לרעה בלא הצדקה ובהסגה לאחור של התחרותיות"
הנפיקו לאחרונה "חוזה עתידי להרחבת סדרת אג"ח" - מעין מקבילה לקו אשראי, שימומש בשלב עתידי - בהיקף מאות מיליוני שקלים ■ בהנפקות מעורבים גיורא סרצ'נסקי ומנשה רם, באמצעות אופטימום קפיטל: "ההרחבה מצמצמת לחברות המנפיקות את החשיפה לגיוסים הנדרשים להן בעתיד"
אחרי שבשבוע שעבר הודיעה סלקום על העלאת ערוץ הילדים וערוץ לוגי של RGE, כעת יצטרפו לשירותיה גם ערוצי דיסני ודיסני ג'וניור
בכך משלשת סלקום את תוכן ספריית ה-VOD לילדים ■ במסגרת ההסכם תיבחן האפשרות של סלקום TV להשקעה בהפקות מקור שישודרו בערוץ הילדים ובערוץ לוגי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק - הקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד" בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט - היא האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר בשבוע החולף ■ גם מלחמות השיווק בין רשתות השיווק ניכרות בדירוג
החברה מעוניינת שישונו תנאי הזיכיון שלה, כך שתפרוס תשתיות רק על פני 40% משטח המדינה, לעומת התנאי הקודם שחייב פריסה מלאה ■ מאחורי הבקשה עומדת סלקום, שנשארה המתמודד היחידה על רכישת המיזם
בזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדסק"ש (דיסקונט השקעות)חברות סלולרמיזוגים ורכישותפורטיסימופלאפוןפרטנרפרסומות