גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר עם מיקי חיימוביץ' - בראש מדד הזכורות
ח"כ שאמה-הכהן יוצא בפייסבוק נגד פרטנר, פלאפון וסלקום: "הם לא רמאים ובטח לא גנבים, אלא פשוט חזירים" ■ "הצעתי להם שיתעוררו לפני שאנחנו נעיר אותם"
יאיר דרורי, אנליסט ראשי בתכלית דיסקונט: "יש היסטריה באג"ח הסלולר" ■ יניב פגוט, האסטרטג הראשי בקב' איילון: "דנקנר מחזיק אצבעות לקרדיט סוויס"
דווקא בעלי השליטה המקומיים בסלולריות התבררו כחלשים בהרבה מול הממשלה
ערן סטפק ממיטב: "גם אחרי הירידות של אג"ח חברות התקשורת, לא מדובר פה בחשש אמיתי שהן לא ישרתו את החוב" ■ דרור גילאון, מנורה מבטחים פיננסים: "נפל פה דבר. אג"ח חברות התקשורת הן אג"ח של חברות בסיכון"
במרכזי השירות של סלקום ופרטנר ממתינים בממוצע 2.5 דקות לנציג; בהוט מובייל - 12 דקות ■ מיכאל גולן: "אני מזכיר לכולם שאם רוצים להירשם אפשר לעשות זאת דרך האתר. אנחנו מגייסים כל יום עד אנשים ומרחיבים את המוקד"
גילעד אלטשולר יורה: "שכחו שבסך הכול אי.די.בי הרוויחה כסף בקרדיט סוויס, אבל כשהיו רווחים נמשכו דיבידנדים, והמזומנים חסרים היום בקופה"
מנכ"ל לשעבר של אחת מחברות הסלולר הוותיקות: "אין סיכוי לקיים חברה ב-100 שקל לחודש. מה אעשה? אזרוק את כל נציגי השירות?" ■ עוקץ את מיכאל גולן: "הלקוחות ירצו לדבר עם מישהו"
השוואת מחירי מכשירים פופולריים כמו גלקסי 2S מגלה כי הום סלולר הזולה ביותר ■ אייפון S4 הכי זול בהוט מובייל ■ הצרכן מתרגל לרכוש מכשיר וזמן אוויר לחוד
חברות הסלולר החדשות השיקו את מרכולתן, והחברות הוותיקות נכנסות לקרב ■ בכיר לשעבר: "אי-אפשר להישאר עם 230 שקל לחודש כשאחר מציע ב-89"
מהפכת הסלולר מוכיחה באופן החד ביותר ששם המשחק הוא ת-ח-ר-ו-ת
לא צריך להיות חזירים. הרפורמה בשוק הסלולר הצליחה מעל ומעבר למצופה
גלובס TV יצא לבדוק האם כניסת המפעילות החדשות אכן מהווה בשורה צרכנית ■ צרכן ספקן: "אם השירות לא יהיה טוב אז זה לא שווה לי" ■ ומה אמרו בסלקום? "אדוני, הדבר הכי טוב זה להתקשר לחברות גדולות. אנחנו נותנים שירות"
הכתובת הייתה על הקיר, אך גיל שרון משך כ-6 מיליון שקל מפלאפון ■ עמוס שפירא גרף 6.5 מיליון שקל בסלקום (51 מיליון שקל ב-8 שנים במצטבר)
גולן טלקום והוט מובייל מזעזעות את השוק ■ פלאפון כבר הודיעה על חבילת הכול כלול ב-119 שקל למדברים מעל 250 דקות בחודש - צעד שכנראה לא יספיק
לאחר הירידה ברווחי סלקום עם פרסום דוחותיה היום, נפנים האנליסטים לנתח את העתיד לבוא בפני החברה ■ הראל: "ההכנסות הממוצעת למנוי תמשיך להישחק" ■ לידר: "סלקום טרם ראתה את התחתית"
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות