עפ"י הסקר שפרסמה נילסן, כשליש מפעילות הגלישה באינטרנט במשקי-בית בארה"ב מתרחשת בעת שהגולש צופה גם בטלוויזיה - דבר המעיד כי המדיות החדשות לא מתחרות במדיות הישנות אלא פועלות במקביל אליהן
המודעות להפחתת השימוש בשקיות ניילון אמנם עלתה, אך רק רבע מהלקוחות רוכשים את השקיות הבד הירוקות בסופרמרקטים - בין אם בשל מחירן שנע סביב 4 שקלים לשקית, ובין אם משום ששקיות הניילון מחולקות חינם
בינה מלאכותיתהמומלצותטכנולוגיה: בינה מלאכותיתיוטיוב (YouTube)ישראל במלחמהפייסבוקקמעונאותקניותקניות באינטרנטרשתות חברתיות