משפחת וייל תמשיך להחזיק בשליטה בחברה, גם לאחר העסקה • לתש"י והראל חבר גם צבי ברק, שרכש קרוב ל-5% מפנגו
הפורטפוליו של גיא סלוק, 34, מנכ"ל סלופארק • "בשנים הקרובות נעבור לבוקינג של חניה בחניונים, וחניות פרטיות יושכרו כשהדיירים לא בבית"
כמה ערים בישראל החליטו להעניק מתנה לציבור ויוותרו על דמי החניה בחול המועד פסח • חלק מהערים ימשיכו את ההטבה גם לימי הזיכרון והחגים בחודש מאי
מדובר על חלוקה מהותית בהיקף של כ-22% מההון העצמי של חברת ההחזקות • המניה נסחרת במחיר המשקף לחברה שווי של 297 מיליון שקל • מרבית הדיבידנד ימומן ממכירת החברה הבת קרדן טכנולוגיות, שהושלמה בחודש שעבר בתמורה ל-58.4 מיליון שקל במזומן
סיבובי חניה בתל-אביב? מה זה? • ישנן כמה אפליקציות ישראליות שנותנות מענה לחוויה המתסכלת של חיפושי חניה
רועי אלבז, המשמש כמנכ"ל פנגו מיום הקמתה, התארח בסדרת האירועים "על תשוקה וקריירה" של המרכז האקדמי פרס • לעיתונאי דרור גלוברמן הוא מספר על הדרך שעבר ולמה כל מי שהיה מביט בקורות החיים שלו לא היה מנבא שינהל סטארט-אפ טכנולוגי
תקציב הפרסום של פנגו הגיע ל-LEAD ב-2012, לאחר שהמשרד רכש את חברת הפרסום mobi שטיפלה אז בתקציב • לפני מספר חודשים הופסקה ההתקשרות בין הצדדים בגלל שלא הגיעו להסכמה בעניינים מסחריים
באירוע החמישי בסדרת ההרצאות "על קריירה ותשוקה" במרכז האקדמי פרס יתארח רועי אלבז, מנכ"ל פנגו • הוא יספר לדרור גלוברמן על דרכו בחברה והפיכתה לשם נרדף להפעלת שירותי חניה
מכירת הבעלות בקרדן טכנולוגיות תותיר בידי המוכרת, קרדן ישראל, רווח של 10-15 מיליון שקל • באמצעות החברה-הבת יוניסל שולטת קרדן טכנולוגיות בכ-48% מאפליקציית תשלומי החניה
החברה משיקה שירות שמציע לנהגים לשנע את המכונית לטיפול השנתי במוסך ולמכון הרישוי לטובת העברת המכונית את הטסט השנתי, בתמורה לכ-350 שקל בשנה
אפליקציית החניה לא היתה זמינה למשך שעה וחצי, ונהגים הצטרכו להתקשר למוקד הטלפוני ■ פנגו מבטיחה לסייע לנהגים שקיבלו דוחות למרות שניסו להפעיל את האפליקציה
מהלך המיתוג מחדש כולל עיצוב חדש, צבעים חדשים ולוגו חדש ■ השיקה את פיצ'ר "לאן הגעתי", שמסייע לזהות את אזור החניה במקרים בהם לא ברור באיזו רשות מקומית נמצאים או מהן ההנחיות העירוניות של החניה באזור המבוקש
הרישום לשירות באפליקציית פנגו לא כרוך בתשלום, והתעריפים יהיו זהים לאלה שמנהיג הנתיב המהיר, ללא כל עמלת הפעלה או שימוש
רועי אלבז, שגדל בקריית מלאכי, לא עושה עניין מהמוצא שלו, אבל אומר: "אי-אפשר לפרוץ תקרה אם אין לך דוגמה איך עושים את זה, וזה התפקיד של המדינה"
הקמפיינים של רכבת ישראל ושל משרד החקלאות הגיעו למקומות הראשונים במדד הפרסומות המדוברות, והחיים האמיתיים של הדוגמניות נדחקו לתחתית הטבלה - אולם לא מעט מהשיח שהתעורר החודש ברשת היה שלילי
GETT (גט טקסי GetTaxi)אפליקציותגטהפרסומות הזכורות והאהובותהראל ביטוחמיזוגים ורכישותמילגםמנרבקריירהרועי אלבז